| کد خبر: 205615 |

تمامی محور‌های روستایی مسدود شده کشور تا پایان هفته بازگشایی می‌شود

اکبری گفت: تمامی محور‌های روستایی مسدود شده کشور به ویژه استان‌های اردبیل تا پایان هفته به صورت کامل باز و برای جا به جایی صندوق‌های رأی مشکلی وجود ندارد.

تین نیوز

اکبری گفت: تمامی محور‌های روستایی مسدود شده کشور به ویژه استان‌های اردبیل تا پایان هفته به صورت کامل باز و برای جا به جایی صندوق‌های رأی مشکلی وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اکبری معاون راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه تمامی راه‌های روستایی و فرعی استان گیلان که به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در هفته گذشته مسدود شده بود به صورت کامل بازگشایی شده است، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی کامل برای ورود سامانه بارشی جدید دارد و هم‌اکنون تمامی مسدودیت‌های راه‌های روستایی و فرعی در استان‌های شمالی کشور به صورت کامل برطرف شده است.

معاون راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: سامانه بارشی جدید از سمت غرب کشور وارد می‌شود و استان‌های کرمانشاه و کردستان درگیر این سامانه بارشی هستند و استان‌های شمالی کشور مانند روز‌های گذشته درگیر بارش برف و کولاک نخواهند بود.

او با اشاره به اینکه استان اردبیل و محور‌هایی مانند خلخال به اسالم در روز‌های گذشته درگیر بارش سنگین برف و کولاک بودند، گفت: تمامی نیرو‌های راهداری در حال بازگشایی راه‌های روستایی و فرعی مسدود شده در این استان هستند و امروز هم جلسه‌ای در ستاد مدیریت بحران برای بازگشایی راه‌های باقی مانده در این محور هم برگزار خواهد شد.

اکبری یادآور شد: در این محور‌ها هر جا که لازم باشد ماشین آلات سنگین و تجهیزات لازم اعزام می‌شود و تا پایان هفته به هیچ عنوان راه مسدود شده‌ای در روستا‌ها و یا مسیر‌های فرعی نخواهیم داشت.

معاون راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس تا پایان هفته گفت: با توجه به آن که انتخابات در پایان هفته برگزار خواهد شد بنابراین تمامی راه‌های روستایی که مسدود شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی خواهیم کرد تا برای جابجایی صندوق‌های رأی مشکلی ایجاد نشود.

او با بیان اینکه در برخی از محور‌های کوهستانی و ارتفاعات شهر خلخال میزان بارش برف به ۲ متر رسیده بود گفت: حدود ۱۱۰ اکیپ در این محور‌ها مشغول بازگشایی مسیر‌ها هستند و تا روز گذشته ۱۳۰ راه روستایی و راه فرعی در این شهر بازگشایی شد.

اکبری گفت: تا فردا تمامی محور‌های مسدود شده در استان اردبیل را بازگشایی خواهیم کرد و تنها ۵ روستا در خلخال و ۱۰ روستا در کوثر باقی مانده است که سعی خواهیم کرد با استفاده از ماشین‌آلات و نیرو‌های راهداری این محور‌ها را هم به صورت کامل باز کنیم.

معاون راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای سامانه بارشی جدید داریم گفت: هم‌اکنون تمامی نیرو‌های راهداری در محور‌های اصلی و فرعی کشور آماده‌باش هستند و در صورت بارش برف و یا کولاک به سرعت محور‌های برفگیر را بازگشایی خواهند کرد.

او افزود: مشکلاتی که در روز‌های گذشته برای استان گیلان ایجاد شده بود به دلیل آن بود که خودرو‌ها بدون توجه به وضعیت آب و هوا و بدون تجهیزات و زنجیر چرخ وارد محور‌های برفگیر و کولاکی شدند که همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای نیرو‌های راهداری و خود رانندگان شد که خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه‌ها ظرف چند ساعت به صورت کامل بازگشایی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.