| کد خبر: 195667 |

◄ تجهیز راهدارخانه‌ها و رفع نقاط پرحادثه قبل از ایام اربعین و طرح زمستانی

دسترسی آزاد به اطلاعات توسط شهروندان و تأمین حقوق شهروندی از اصولی است که سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای همواره بر آن قائل بوده و اجرایی کرده است.

تین نیوز

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به استان همدان ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی در شورای اداری این استان شرکت کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، در این سفر که صباغ‌زاده مدیرکل توسعه ایمنی راه و حریم و حاج علی معاون دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان نیز حضور داشتند، پیرامون فعالیت های انجام شده از جمله میزان اعتبارات، تجهیز ماشین آلات و آمادگی هر چه بیشتر برای موضوع اربعین، راهداری زمستانی، تجهیز راهدارخانه ها و توزیع لاستیک بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل فن آوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور در جمع معاونان، روسا و کارشناسان این اداره‌کل گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بیان کرد و افزود: برنامه‌ریزی در سازمان بر پایه اطلاعات و داده‌هایی که از طریق سیستم‌های هوشمند به کارگرفته شده، انجام می‌شود.

فرامرز مداح افزود: دسترسی آزاد به اطلاعات توسط شهروندان و تأمین حقوق شهروندی از اصولی است که سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای همواره بر آن قائل بوده و اجرایی کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان هم در این نشست در خصوص جایگاه راه‌های استان و اهمیت آن مطالبی را بیان کرد و ابراز داشت: بحث خط‌کشی و اصلاح راه‌ها در دستور کار است که با تخصیص بودجه این طرح تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان پایان می‌یابد.

مصطفی پناهنده در ادامه رفع نقاط پرحادثه را از جمله اولویت‌های کاری این اداره‌کل برشمرد و یادآور شد: تاکنون اقدامات قابل قبولی در این زمینه انجام شده و ادامه روند کار نیازمند تزریق اعتبار بیش‌تری است.

وی کسب رتبه برتر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان برای چندمین سال متوالی در کشور را از جمله اقدامات برشمرد و تأکید کرد: بررسی عملکرد سامانه‌های هوشمند حمل و نقل و نظارت مراکز مدیریت راه‌های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نقش مهمی در ارتقای ایمنی دارد. هم‌چنین بازدید از نقاط پرحادثه استان و پایانه مسافربری همدان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه مسئولان سازمان راهداری کشور به همدان بوده است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.