| کد خبر: 188193 |

◄ برگزاری اولین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل در سال جاری

جلسات کمیسیون ایمنی حمل و نقل برای بررسی بیشتر مشکلات ایمنی و یافتن راهکارهای عملی بصورت تخصصی محور به محور در شهرستانها نیز تشکیل شود .

تین نیوز

 اولین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل در سال جاری در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ، فرمانده پلیس راه استان ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و جمعی دیگر از مسئولین و کارشناسان برگزار شد.

 ​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، سرپرست معاونت امور عمرانی آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم دغدغه حتی یک نفر فوتی در جاده های استان برای مسئولین افزود : لازم است در بحث کاهش تصادفات و فوتی ها اقدامات و راهکارهای عملی در سریع ترین زمان و بصورت اورژانسی انجام شود.

 پیمان آرامون با تاکید بر حضور مستمر پلیس راه و راهداران در محورهای مواصلاتی به ویژه نقاط پر تصادف و جدی گرفتن موضوع معاینه فنی وسایط نقلیه پیشنهاد داد: جلسات کمیسیون ایمنی حمل و نقل برای بررسی بیشتر مشکلات ایمنی و یافتن راهکارهای عملی بصورت تخصصی محور به محور در شهرستانها نیز تشکیل شود .

 سرهنگ سعیدی فرمانده پلیس راه استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آمار تصادفات در سال گذشته و طرح نوروزی امسال گفت : بیشترین تصادفات جاده ای بین ساعات ۱۴ تا ۲۰ شب رخ داده است و ۶۹ درصد تصادفات نیز متعلق به خودرو های سواری بوده است .

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این جلسه به گزارش عملکرد این اداره کل در سال گذشته و طرح نوروزی سال جاری پرداخت و افزود : در تعداد فقره تصادف فوتی در طرح نوروزی امسال با وجود افزایش فوتی شاهد ۲۸ درصد کاهش بوده ایم .

 ارسلان شکری افزود : ۶۸ باب راهدارخانه ، ۶۰۰ نفر پرسنل ، ۵۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری ، ۲۰ اکیپ راهداری ، بیش از ۳۰۰ تن آسفالت برای چاله پرکنی محورها ، بیش از ۸۰۰ کیلومتر خط کشی انواع محورها و ۶۰۰ کیلومتر پاکسازی و تسطیح و رگلاژ محور ها از مهمترین اقدامات این اداره کل در طرح نوروزی بود که در ادامه طرح زمستان در استان انجام گرفت .

 وی گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در طرح نوروزی سال جاری علاوه بر ارائه خدمات در استان در دو استان لرستان و ایلام نیز با توجه به وقوع سیل و تخریب محورهای این استانها مشغول امداد رسانی و عملیات راهداری بود .

 مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی هم در این جلسه با اشاره به توسعه نزدیک به ۱۳۰ کیلومتر از انواع راهها در استان در طی سال گذشته و سال جاری گفت : توسعه این راهها در کنار حذف قوس ها و اصلاح شیب ها و ایجاد تونل ها نقش بسزایی علی الخصوص در کاهش تصادفات رخ به رخ خواهد داشت .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.