| کد خبر: 186273 |

◄ پاسخگویی بیش از 239 شکایت در سامانه شهراه

در سالجاری بیش از 239 شکایت شهروندان در سامانه شهراه مورد بررسی قرار گرفته است.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام :در سالجاری بیش از 239 شکایت شهروندان در سامانه شهراه مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ​راهداری وحمل و نقل جاده ای استان ایلام، نوراله دلخواه، مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان این مطلب اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام در راستای رعایت حقوق شهروندی طی سال گذشته بیش از 239 شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای ثبت شده بود.

وی گفت: توسعه ی دولت الکترونیک ، کاهش مراجعه حضوری به اداره کل و سایر ادارات تابعه ی شهرستانی را از مزایای سامانه ی شهراه برشمرده و گفت: شهروندان با ورود به سامانه ی شهراه به آدرس www.shahrah.mrud.ir ، خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرده ،سپس خدمات ثبت شده بصورت متمرکز به زیر مجموعه های مرتبط ارجاع گردیده و در مدت زمان مشخص پاسخ درخواستهای ارائه شده را دریافت می کنند.

دلخواه خاطر نشان نمود: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی141سامانه پیامکی 3000141 و پایگاه اطلاع رسانیwww.141.ir  نیز فعال می باشد که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاههای این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده ای است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.