| کد خبر: 172281 |

در گرامیداشت هفته دولت صورت پذیرفت:

◄ بهره‌برداری از سایت اداری اداره راهداری قائم‌شهر

سایت اداری مجموعه اداره راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان قائم‌شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تین نیوز

در سومین روز گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی سایت اداری مجموعه اداره راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان قائم‌شهر با حضور حسین‌زادگان معاون سیاسی امنیتی استاندار، محمدی فرماندار قائم‌شهر و دیگر مسئولان شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، احمدآفرین محمدزاده ضمن اعلام این خبرافزود: عملیات احداث سایت اداری مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان قائم‌شهر به متراژ 1600 مترمربع در چهار طبقه که 1200‌متر آن فضای اداری است که شامل، اتاق‌های اداری، آبدارخانه و سرویس در هر طبقه، سالن مانیتورینگ و نمازخانه هست و 400‌متر دیگر شامل فضای مهمان‌سرا که در سه واحد در یک طبقه که از سال 1388 تحت عنوان احداث ساختمان اداری راه و ترابری شهرستان قائم‌شهر آغاز شد.

این پروژه در سال 1389 در مرحله اسکلت و آجرچینی متوقف و پس از چندین سال در سال 1396 توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پروژه مجددا فعال و در شهریور 1397 و بااعتباری بالغ‌بر 40‌میلیارد ریال به اتمام و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در ادامه در مورد هدف اصلی احداث پروژه گفت: با توجه به عملیاتی بودن مجموعه راهداری و لزوم راه دسترسی مناسب برای تردد ماشین‌آلات سنگین راهداری و مدیریت زمان در مواجه با بحران‌های احتمالی این ساختمان در این نقطه احداث شد.

محمدزاده ویژگی‌های پروژه را این چنین عنوان کرد: با توجه به نوع مهندسی ساختمان، تمامی موارد استاندارد در خصوص مدیریت بحران و همچنین پدافند غیرعامل در آن لحاظ شده که از جمله می‌توان به دارا بدون سوخت‌های جایگزین و دیزل ژنراتور، اتاق مانیتورینگ محورها، ارتباط رادیویی بسیار قوی، اتاق مدیریت بحران منطقه‌ای، راه پله جایگزین اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به این‌که در این مجموعه کارگاه ماشین آلات، انبار تجهیزات ایمنی، پل‌های سازه‌ای آماده به نصب، دپوی مصالح کلیدی و مهم وجود داشته می‌توان از آن به عنوان یک سایت اداری نام برد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.