| کد خبر: 170949 |

◄ توزیع لاستیک باقیمت مصوب بین رانندگان استان فارس

در پی اعلام طرح توزیع لاستیک و جلوگیری از افزایش قیمت آن در استان فارس، توزیع لاستیک باقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و ابلاغ‌شده به کانون انجمن‌های صنفی آغاز شد.

تین نیوز

مالکان خودروهای سنگین برون‌شهری می‌تواند با مراجعه به انجمن‌های رانندگی مرتبط و تکمیل فرم و تایید کانون با حواله خرید از عامل فروش با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار لاستیک خود را دریافت کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، علیرضا سیاه‌پور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس گفت: تا پایان روز بیست‌و‌هفتم تیرماه حواله 1070 حلقه لاستیک صادرشده و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل کالا جهت تحویل لاستیک به عاملان مجاز معرفی‌شده از سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و لاستیک را باقیمت‌های مصوب خریداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، در خصوص اقلام لاستیک‌های توزیعی تصریح کرد: هیچ گونه نگرانی در خصوص عرضه لاستیک و روغن وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین اعم از باری و مسافری برای رانندگان و مالکان این بخش وجود ندارد.

 وی تاکید کرد: با پیگیری انجمن صنفی روغن موتور باکیفیت و حدود 30‌درصد زیر قیمت بازار توسط انجمن صنفی رانندگان در پایانه بار شیراز به رانندگان عرضه می‌شود و این موضوع با استقبال رانندگان مواجه و سبب احساس رضایتمندی در بین رانندگان شده است.

علیرضا سیاه‌پور همچنین افزود: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، آمادگی کامل دارد نسبت به رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی به مشکلات آن‌ها اقدام کنند و رفع مسائل آن‌ها را خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

 وی گفت: برنامه‌ریزی در راستای استفاده از تولیدات داخلی در تولید و جبران کمبود لاستیک در سطح استان، برنامه‌ریزی در راستای توزیع لاستیک به مالکین ناوگان باری توسط نمایندگان فروش تنها از طریق حواله‌های صادره توسط این اداره‌کل (یک هفته اول آغاز هر پارت) و به قیمت مصوب توسط سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولید کننده و ... از جمله اقدامات این اداره‌کل در این بخش است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.