آمادگی کامل ۲۲ مجتمع خدماتی- رفاهی گیلان جهت خدمات دهی به زائران اربعین
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از آمادگی کامل ۲۲ مجتمع خدماتی- رفاهی در محورهای مواصلاتی استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی و سایر کاربران جاده ای خبر داد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اشاره به اهمیت ارتقای سطح خدمات در ایام پیک سفر، به ویژه در ایام منتهی به اربعین، اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای تقویت امکانات، نظافت مستمر، تأمین سوخت، بهداشت عمومی و خدمات رفاهی در این مجتمع ها انجام شده تا زائران عزیز بتوانند در مسیر عبور از گیلان با آرامش و ایمنی کامل از خدمات استفاده کنند.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن رجبی، همچنین از هم استانی ها و زائران خواست در صورت مشاهده هرگونه نارسایی یا نیاز به ارائه پیشنهاد، نظرات و شکایات خود را از طریق سامانه جامع ۱۴۱ و نیز سامانه های استانی ثبت شکایات، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اطلاع دهند.