بازدید سایت : ۱۸۵۰۰
| کد خبر ۳۰۲۹۹۳
کپی شد

آمادگی کامل ۲۲ مجتمع خدماتی- رفاهی گیلان جهت خدمات دهی به زائران اربعین

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از آمادگی کامل ۲۲ مجتمع خدماتی- رفاهی در محورهای مواصلاتی استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی و سایر کاربران جاده ای خبر داد.

آمادگی کامل ۲۲ مجتمع خدماتی- رفاهی گیلان جهت خدمات دهی به زائران اربعین
تین نیوز |

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اشاره به اهمیت ارتقای سطح خدمات در ایام پیک سفر، به ویژه در ایام منتهی به اربعین، اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای تقویت امکانات، نظافت مستمر، تأمین سوخت، بهداشت عمومی و خدمات رفاهی در این مجتمع ها انجام شده تا زائران عزیز بتوانند در مسیر عبور از گیلان با آرامش و ایمنی کامل از خدمات استفاده کنند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن رجبی، همچنین از هم استانی ها و زائران خواست در صورت مشاهده هرگونه نارسایی یا نیاز به ارائه پیشنهاد، نظرات و شکایات خود را از طریق سامانه جامع ۱۴۱ و نیز سامانه های استانی ثبت شکایات، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.