| کد خبر: 265497 |

استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور برای هوشمندسازی راه ها

در نشست مشترک وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور برای هوشمندسازی راه تأکید شد.

تین نیوز

در نشست مشترک وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور برای هوشمندسازی راه تأکید شد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، نشست هم اندیشی انعقاد تفاهمنامه هوشمندسازی راه ها و خودروها میان وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ساختمان این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست پس از بحث و بررسی، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان کشور برای هوشمندسازی راه ها و ناوگان حمل و نقل در راستای کاهش تصادفات و تلفات رانندگی، تأکید شد.

در این نشست با مدیریت "سید جواد سادات" مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی، مقرر شد دبیرخانه این موضوع بر اساس تفاهمانجام شده در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور رصد اقدامات و اجرای پایلوت طرح های هوشمندسازی راه ها و خودروها تشکیل شود.

در این نشست علاوه بر "داریوش امانی" معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاونان و مشاوران وی، نماینده پلیس راهور کشور و نمایندگان وزارت صمت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دادخواه 0 0

    همه شرکتهای خصوصی کشور دانش بنیان هستند و همه می توانند هوشمند سازی کنند.نیازی به این بازی ها !!!! نیست. مناقصه عادلانه بگذارید. حق الزحمه پرداخت کنید ، بعد خواهید دید چگونه تعداد تصادفات چگونه کم خواهد شد.با این دولت و دانش بنیان بازی وابسته به دولت هیچ مشکلی برطرف نمی شود ، مگر هدایت بودجه ها به رفقا!!!!!!!!