| کد خبر: 261381 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ راهنمای ردیابی ماشین با پلاک

با گران تر شدن روزانه قیمت خودرو، آمار سرقت این دارایی ارزشمند نیز روز به روز افزایش پیدا می کند. به همین دلیل همیشه باید آمادگی این اتفاق ناگوار را داشته باشید تا در صورت سرقت خودروی خود درخصوص اقدامات ضروری آگاه باشید؛ چرا که کم نیستند خودروهای سرقتی که به دلیل تعلل مالک، هیچوقت پیدا نشده اند.

تین نیوز

با گران تر شدن روزانه قیمت خودرو، آمار سرقت این دارایی ارزشمند نیز روز به روز افزایش پیدا می کند. به همین دلیل همیشه باید آمادگی این اتفاق ناگوار را داشته باشید تا در صورت سرقت خودروی خود درخصوص اقدامات ضروری آگاه باشید؛ چرا که کم نیستند خودروهای سرقتی که به دلیل تعلل مالک، هیچوقت پیدا نشده اند. در صورت بروز چنین اتفاقی، اولین کار اطلاع به پلیس و ردیابی ماشین با پلاک است. در این مقاله توضیح می دهیم که چطور می توانید با استفاده از پلاک، خودرو را ردیابی کنید. از شما دعوت می کنیم مطالعه این مطلب کاربردی را از دست ندهید.

 

نحوه ردیابی ماشین با پلاک؛ چگونه بفهمیم ماشین کجاست؟

در صورتی که متوجه سرقت خودرو شدید، آرامش خود را حفظ کنید و برای  اعلام سرقت خودرو با پلیس تماس بگیرید. این کار باید در سریع ترین زمان ممکن پس از سرقت انجام شود تا در صورتی که سارق با خودروی سرقتی مرتکب جرمی شد، مسئولیت آن با شما نباشد. ضمن اینکه هر چه زودتر به پلیس اطلاع دهید، احتمال پیدا شدن خودرو بیشتر می شود.

پس از طرح شکایت، به نیروهای راهور اعلام می شود تا در صورت مشاهده پلاک خودرو در دوربین های سطح شهر مورد سرقت را گزارش کنند. گزارش پیدا شدن خودرو را می توانید از روش های مختلفی مانند مراجعه به اپلیکیشن پلیس من، سامانه راهور، سامانه پست یافته و همچنین سامانه پیامکی ۱۱۰۱۰۶۰۶۰ استعلام بگیرید. همزمان با تلاش پلیس برای پیدا شدن ماشین، خودتان هم دوربین های محل سرقت خودرو را چک کنید تا شاید با شناسایی سارق، سریع تر بتوانید خودروی را پیدا کنید.

ردیابی خودرو

 

نقاط ضعف ردیابی ماشین با پلاک؛ چرا باید به دنبال راه جایگزین باشیم؟

ردیابی ماشین با پلاک در اکثر مواقع نتیجه ای ندارد؛ زیرا معمولا سارقان حرفه ای پس از دزدیدن ماشین پلاک آن را جدا کرده و با پلاک دیگری تعویض می کنند. به همین دلیل احتمال پیدا شدن خودرو با ماشین بسیار کم است.

این موضوع بدان معنی است که در صورت پیدا نشدن خودرو در 24 ساعت ابتدایی پس از سرقت، احتمال از دست رفتن همیشگی این دارایی ارزشمندتان وجود دارد؛ چرا که احتمالا پس از این مدت زمان، سارق فرصت کافی برای جداسازی پلاک و تعویض آن با پلاک دیگری را خواهد داشت. راه جایگزین برای اینکه بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن خودروی به سرقت رفته خود را پیدا کنید، استفاده از جی پی اس است. در بخش بعد با مزایای استفاده از جی پی اس، آموزش نصب ردیاب خودرو و آشنایی با بهترین مدل های ردیاب ماشین آشنا خواهید شد.

جی پی اس خودرو

استفاده از ردیاب و سامانه ردیابی خودرو بهترین راه برای پیدا کردن ماشین شماست!

در صورتی که خودروی شما به ردیاب مجهز باشد، بلافاصله می توانید پس از سرقت موقعیت دقیق خودرو را در نقشه تشخیص داده و به پلیس اطلاع دهید. به همین دلیل با توجه به آمار، احتمال پیدا شدن خودروهای مجهز به جی پی اس تقریبا 100 درصد است. در واقع انواع ردیاب با نرم افزارهای اختصاصی عرضه می شوند که با گوشی های هوشمند، تبلت یا رایانه سازگار هستند و امکان ردیابی آنلاین و آفلاین را فراهم می کنند. مزیت فوق العاده ردیاب ها این است که در صورت سرقت خودرو یا روشن شدن آن، هشداری برای شما ارسال می شود تا سریعا وارد عمل شوید و از دزدیده شدن ماشین خود جلوگیری کنید.

مزایای استفاده از ردیاب خودرو چیست؟

علاوه بر تضمین امنیت خودرو، جی پی اس ماشین مزایا و فواید دیگری نیز دارد. اول اینکه نصب ردیاب کار ساده ای است و به راحتی می توانید خودتان آن را نصب کنید. در عوض، تشخیص و جدا کردن آن کار هر کسی نیست. حتی در صورتی که سارق ردیاب را پیدا کرده و آن را از برق ماشین قطع کند، جی پی اس با استفاده از شارژ ذخیره باز هم کار کرده و اطلاعات لحظه ای از موقعیت خودرو را برای شما ارسال می کند. همچنین در صورتی که جی پی اس از ماشین جدا شود، برای شما پیام هشداری ارسال خواهد شد.

بسیاری از انواع جی پی اس های ماشین در برابر ضربه و رطوبت مقاوم هستند و در شرایط سخت آب و هوایی نیز کار می کنند. بعضی از انواع جی پی اس، قابلیت شنود دارند و صدای محیط کابین خودرو را با کیفیت بالا ضبط می کنند. همچنین امکان تعیین محدوده حرکتی مشخص در برخی جی پی اس ها وجود دارد. به این معنا که می توانید محدوده خاصی را برای ردیاب تعریف کنید تا در صورت عبور ماشین از آن منطقه خاص برای شما پیام هشداری ارسال شود. این ویژگی به ویژه برای والدینی که فرزندشان به تازگی گواهینامه گرفته و نگران او هستند، کاربردی خواهد بود.

با خرید جی پی اس ایران رهیاب، شانس ردیابی خودرو پس از سرقت را افزایش دهید

در این مقاله نحوه ردیابی ماشین با پلاک را توضیح دادیم. همچنین گفتیم چرا در اغلب موارد، ردیابی با استفاده از پلاک نتیجه ای ندارد و خرید جی پی اس را به عنوان راه جایگزین و ایده آل معرفی کردیم. پیشنهاد ما برای خرید جی پی اس، فروشگاه ایران رهیاب است که به عنوان اولین مرکز پخش و فروش ردیاب خودرو در ایران فعالیت می کند. محصولات عرضه شده در این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در عین حال، قیمت مناسبی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ایران رهیاب همین الان به وب سایت این شرکت به نشانی iranrahyab.com مراجعه کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.