| کد خبر: 268612 |

تمام بنادر اسرائیل از اقدامات یمنی ها زیان دیده اند

یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعتراف کرد، تمامی بنادر اسرائیل به شکل گسترده ای از حملات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ زیان داده اند.

تین نیوز

یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعتراف کرد، تمامی بنادر اسرائیل به شکل گسترده ای از حملات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ زیان داده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، پایگاه صهیونیستی ای ۲۴ در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، حملات یمنی ها در دریای سرخ شریان های اقتصادی به ویژه شریان اقتصادی اسرائیل را قطع کرده است و ضربات دردناکی را به شرکت های حمل و نقل دریایی (رژیم صهیونیستی و همکار با این رژیم) وارد کرده است.

به نوشته این رسانه، اقدامات و عملیات انصار الله یمن باعث شدند تا شرکت های حمل و نقل جهانی از تنگه باب المندب عبور نکرده و در زمانی سه برابر زمان سابق خود را به بنادر اسرائیلی برسانند.

ختام سلامه از اداره برنامه ریزی راهبردی در بندر حیفا به این رسانه گفت: حملات یمنی ها بر فعالیت های بندر تاثیر مستقیمی گذارده است، ما تحت تاثیر این اقدامات قرار داریم و نه تنها این بندر بلکه کل منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفته است، به طور مثال کشتی که باید به طور معمول طی یک هفته پهلو می گرفت، بعد از سه هفته می رسد، امروز یک کشتی بزرگ به اینجا رسید اما قرار بود حدود ۳ هفته پیش به اینجا برسد.

تال گولدشتاین مدیر این بندر هم گفت: شرایط امنیتی باعث شده است تا شرکت های بیمه، عوارض بیشتری را بر کانتینرها اعمال کنند، هزینه بیمه امروز به بیش از ۶۵ صدم درصد از ارزش کشتی رسیده است، این در حالی است که مدت زمان سفر و زمان رسیدن کالا نیز چند برابر افزایش یافته است و باید در این سفر خطرات جنگ را هم مد نظر قرار داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.