| کد خبر: 222989 |

سه شماره تلفن برای نجات بی‌خانمان‌ها در روزهای سرد

گرمخانه‌های تهران به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به افراد بی‌خانمان است و شهروندان می‌توانند با سه شماره تلفن اعلامی، جان این افراد را در روزهای سرد سال نجات دهند.

تین نیوز

گرمخانه‌های تهران به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به افراد بی‌خانمان است و شهروندان می‌توانند با سه شماره تلفن اعلامی، جان این افراد را در روزهای سرد سال نجات دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرده است با توجه به برودت هوا و بارش‌های پاییزی، در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان موارد را به شماره تلفن ۱۳۷ اعلام و یا با شماره تلفن های مستقیم ۵۵۵۲۲۳۲۲ و ۵۵۰۱۲۳۴۵ تماس گیرند.

گرمخانه‌ها در روزهای سرد پاییزی و زمستانی به صورت ۲۴ ساعته میزبان افراد بی‌خانمان هستند و همچنین گشت‌های فوریت اجتماعی در سطح معابر و پاتوق‌های معتادان به صورت ویژه گشت‌زنی می کنند.

سید مالک حسینی مدیرعامل این سازمان روز گذشته از افزایش تعداد گرمخانه‌های تهران خبر داد و گفت: گشت‌های فوریت‌های اجتماعی برای خدمات‌دهی با وجود شرایط خاص کرونایی در سراسر این شهر در حال خدمت رسانی هستند.

این گرمخانه‌ها در بدو ورود از مراجعان تست‌های کرونایی می‌گیرند. اما به گفته مدیرعامل سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تاکنون تست های مراجعان مثبت نبوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.