| کد خبر: 217079 |

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین

◄ 900بیمار خاص در استان قزوین تحت پوشش بیمه سلامت است

قزوین| مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین در ادامه از ارائه خدمات درمانی به بیماران خاص هم خبر داد و اظهار داشت: در استان قزوین ۹۰۰ بیمار خاص تحت پوشش خدمات حمایتی بیمه سلامت قرار دارند و ماهانه حدود ۹۸۰ میلیون تومان خدمات درمانی دریافت می‌کنند

تین نیوز

قزوین| مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین در ادامه از ارائه خدمات درمانی به بیماران خاص هم خبر داد و اظهار داشت: در استان قزوین ۹۰۰ بیمار خاص تحت پوشش خدمات حمایتی بیمه سلامت قرار دارند و ماهانه حدود ۹۸۰ میلیون تومان خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز-قاسم بهرامی : همچنین حدود ۷ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و دفترچه بیمه رایگان دارند.

بهرامی اظهار داشت: مطالبات مؤسسات و پزشکان و بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه سلامت در استان قزوین به روز شده و تاکنون ۱۲ میلیارد تومان در این زمینه پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین تصریح کرد: مطالبات سال گذشته و ۴ ماهه امسال پرداخت شده و هیچ بدهی در این بخش نداریم.

وی بیان کرد: مطالبات بیمارستان‌های دولتی، دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌های خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری و پزشکان خانواده روستاها به روز شده است.

بهرامی گفت: تنها مطالبات اسفندماه داروخانه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی باقی مانده که آن هم به موقع پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین اضافه کرد: تمامی مؤسسات طرف قرارداد که در نسخه الکترونیک با بیمه سلامت قرارداد دارند مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و الباقی مطالبات مؤسسات در ماه اسفند را هم بزودی پرداخت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان قزوین تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

بهرامی یادآور شد: در استان قزوین ۳۵۵ هزار نفر تحت پوشش بیمه رایگان هستند که ۲۶۰ هزار نفر جمعیت روستایی و ۹۵ هزار نفر بیمه سلامت همگانی شهری هستند.

به گفته مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین در استان قزوین بیش از ۶۰۰ مؤسسه طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند و خدمات درمانی و دارویی لازم را به مراجعان و افراد تحت پوشش ارائه می‌کنند.

وی گفت: به دلیل انتشار ویروس کرونا دفترچه‌های بیمه سلامت متعلق به مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید و سایر اقشار نیاز به تمدید ندارد و همچنان اعتبار دارد و نیازی به مراجعه صاحبان آنها به دفاتر پیشخوان نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.