| کد خبر: 214374 |

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین

◄ شهرداران استان، پارک‌ها و بوستان‌های قزوین را ایمن سازی کنند

قزوین| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و تمایل بیشتر مردم و خانواده‌ها به حضور در پارک‌ها و بوستان‌ها ضروری است که مدیریت شهری اقدامات لازم را به منظور ایمن‌سازی آنها انجام دهند.

تین نیوز

قزوین| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و تمایل بیشتر مردم و خانواده‌ها به حضور در پارک‌ها و بوستان‌ها ضروری است که مدیریت شهری اقدامات لازم را به منظور ایمن‌سازی آنها انجام دهند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، منوچهر حبیبی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: پارک‌ها و بوستان‌ها باید یکی از امن‌ترین مکان‌های شهری برای استفاده شهروندان باشد، چون خانواده‌ها از کهنسال، میانسال، جوان، نوجوان و کودک از محیط‌ آنها استفاده می‌کنند.

وی گفت: ایمن سازی محیط بوستان‌ها باید به شکلی باشد که امکان تردد وسایل نقلیه موتورسیکلت و... در بوستان‌ها به هیچ وجه امکان پذیر نباشد.

حبیبی با بیان اینکه ایمن سازی پارک‌ها علاوه بر امنیت روانی، امنیت جانی را نیز در بر دارد، ادامه داد: به منظور برقراری نظم و همچنین برخورد با افراد اراذل و اوباش که امنیت خانواده‌ها را به ویژه در پارک‌ها و بوستان‌ها تهدید می‌کنند، نیروی انتظامی طرح‌های ویژه‌ای را در فصل تابستان اجرا خواهد کرد و حضور آنها پررنگ‌تر خواهد شد.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیماران کرونایی از حضور در محل کار خودداری کنند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان موظف است لیست کارمندان و کارکنانی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند را به مدیریت دستگاه اجرایی و مدیر واحد تولید معرفی کند تا اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا به عمل آید.

وی اضافه کرد:به مدیران ادارات دولتی، شرکت‌ها و مدیران واحدهای تولیدی ابلاغ شده است که اینگونه افراد از مرخصی استعلاجی استفاده کنند و از حضور در محل کار خودداری کنند.

حبیبی ادامه داد: مدت زمانی  که بیماران کرونایی می‌باید در قرنطینه خانگی خانگی حضور داشته باشند حداقل ۱۴ روز است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۶۰ هزار کارگر در واحدهای تولیدی و صنفی و ۳۰ هزار کارمند در دستگاه‌های اداری و دولتی استان مشغول به خدمت هستند، افزود:  توجه به سلامت آنها می‌بایست اولویت اول مدیران و مسوولان استان  باشد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.