| کد خبر: 262027 |

◄ فیلم| وضعیت سرویس های بهداشتی ترمینال چهابهار پس از تشکیل ستاد ساماندهی !

امروز دوشنبه سوم مهر ماه، فیلمی از سوی برخی رانندگان اتوبوس در شبکه های اجتماعی انتشار یافت که بیانگر وضعیت بسیار بد و کثیف و غیر بهداشتی سرویس های بهداشتی ترمینال مسافری چابهار است.

تین نیوز

با وجود تشکیل ستاد ساماندهی سرویس های بهداشتی، به نظر می رسد هنوز سرویس های بهداشتی عمومی آنچنان وضعیت اسفناکی دارد که تشکیل ستاد که سهل است، تشکیل بالاتر از ستاد هم نمی تواند این معضل را به این زودی ها برطرف کند.

به گزارش تین نیوز، همین چند روز پیش بود که عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، از برگزاری جلسه ستاد ساماندهی سرویس های بهداشتی با حضور خودش خبر داد و گفت: کارهای خوبی انجام شده و در حال انجام است. مساجد و امامزاده های بین راهی، فرصت های خوبی هستند. مساجد اهل سنت در طول روز باز و سرویس هایشان، تمیز است. بسیاری از مساجد شیعه، فقط موقع نماز باز است؛ این خوب نیست.

این اظهارات خوشبینانه وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حالی بیان شده که امروز دوشنبه سوم مهر ماه، فیلمی از سوی برخی رانندگان اتوبوس در شبکه های اجتماعی انتشار یافت که بیانگر وضعیت بسیار بد و کثیف و غیر بهداشتی سرویس های بهداشتی ترمینال مسافری چابهار است.

راننده ای که این فیلم را منتشر کرده، همچنین تاکید کرده که علاوه بر وضعیت سرویس بهداشتی، محوطه این ترمینال هم آنقدر کثیف و بی نظم است که بیشتر به یک تعمیرگاه و مکانیکی شبیه است تا ترمینال مسافری.

به گزارش تین نیوز، وضعیت نامناسب محوطه و  سرویس بهداشتی پایانه مسافری چابهار و امکانات ناچیز موجود در این ترمینال، در حالی است که مسئولان همواره مردم را به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به جای خودروی شخصی ترغیب می کنند.

قابل ذکر است وضعیت نابسامان ترمینال مسافری چابهار پیشتر هم از سوی رانندگان اتوبوس مورد انتقاد گرفته و فیلم آن نیز در تین نیوز منتشر شده بود.

فیلم پیوست را ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.