| کد خبر: 236216 |

◄ فراخوان برای حمل کالاهای اساسی؛ خبری از هماهنگی سازمانی نیست

راننده چه گناهی کرده است که باید در صف های مختلف بارگیری، باسکول، خروجی و ... معطل شود؟

تین نیوز

یک راننده کامیون فیلم پیوست را در شبکه های اجتماعی منتشر و از مسئولان بندر شهید رجایی رسیدگی و حل مشکل بروز صف های طولانی برای خروج از اسکله را درخواست کرده است.

به گزارش تین نیوز، در فیلم منتشر شده که مربوط به ساعت 18 و 30 دقیقه  سه شنبه 27 مهر ماه است، تعداد زیادی کامیون  روشن و در حال مصرف سوخت، در صف خروج از اسکله بندر شهید رجایی معطل هستند.

راننده ای که این فیلم را منتشر کرده از مسئولان بندر شهید رجایی می پرسد که راننده چه گناهی کرده است که باید در صف های مختلف بارگیری، باسکول، خروجی و ... معطل شود؟

بیشتر بخوانید:

به گزارش تین نیوز، طی روزهای گذشته انتقادات فراوانی از وجود صف های طولانی در قسمت های مختلف بندر شهید رجایی از سوی راندگان صورت گرفته است.

در یک مورد راننده ای از معطلی 48 ساعته خود در اسکله بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: به دلیل قطعی مداوم باسکول در اسکله شهید رجایی، 2 روز در شرایط بسیار بد و بدون امکانات معطل شده ام.

در موردی دیگر، یک راننده کامیون از معطلی حدود  24 ساعت خود در این اسکله انتقاد کرد و با اشاره به وجود حدود 200 کامیون در صف خروج و باز بودن فقط یک گیت، در یکی از روزهای هفته گذشته گفت: وقتی مسئولان برای همکاری در حمل کالای اساسی تقاضا دارند باید مسیر انجام این کار را نیز هموار کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.