| کد خبر: 253375 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ بلیط لحظه آخری هواپیما ارزان است؟

اغلب تصور می شود سفر با هواپیما یک سفر گران است. صرف نظر از برخی مقاصد داخلی که می توان با روش های دیگری مانند ریلی یا جاده ای هم سفر کرد، اما برخی مقاصد داخلی و همه مقاصد خارجی را تنها می توان با هواپیما سفر کرد.

تین نیوز

اغلب تصور می شود سفر با هواپیما یک سفر گران است. صرف نظر از برخی مقاصد داخلی که می توان با روش های دیگری مانند ریلی یا جاده ای هم سفر کرد، اما برخی مقاصد داخلی و همه مقاصد خارجی را تنها می توان با هواپیما سفر کرد. به همین خاطر پیدا کردن روشی برای خرید بلیط هواپیما ارزان می تواند به کمتر شدن هزینه های سفر کمک بسیاری کند. در ادامه شما را با بلیط لحظه آخری آشنا می کنیم که ارزانترین نوع بلیط است.

بلیط لحظه آخری چیست؟

پیش از آشنایی با مفهوم لحظه آخری، ابتدا باید بدانید بلیط چارتر چیست. زمانی که آژانس مسافرتی همه صندلی های یک پرواز را اجاره می کند، به قول معروف گفته می شود که آن را چارتر کرده و بلیط این پرواز هم تحت عنوان چارتر به فروش می رسد. حال مساله اینجاست که فرق بلیط چارتر و بلیط های معمولی یا سیستمی چیست؟

بلیط سیستمی که از سوی ایرلاین به فروش می رسد، قیمت ثابت دارد و معمولا گرانتر است، اما بلیط چارتر را آژانس ها می فروشند و قیمت ارزانتری دارد. آژانس ها برای فروش همه صندلی های پروازی که چارتر کرده اند، آنها را با قیمت پایینتر می فروشند و هرچه به زمان پرواز نزدیکتر می شود، قیمت بلیط ها هم ارزانتر می شود. به همین خاطر قیمت بلیط لحظه آخری بسیار ارزان است. در واقع برای اینکه صندلی خالی نماند، آژانس بلیط های آن را تحت عنوان لحظه آخری یا آخر وقت با قیمت بسیار ارزان می فروشد.

بنابراین اگر می خواهید بدانید چرا بلیط لحظه آخری ارزان است؟ دلیل آن فروش همه صندلی های پروازی است که توسط آژانس مسافرتی چارتر شده است. بنابراین برای خرید بلیط لحظه آخری همیشه باید چمدان بسته و آماده سفر باشید. اما باید بدانید شاید این روش خرید بلیط هواپیما را نتوانید برای ایام های سیزن مانند تعطیلات عید به کار ببرید. زیرا همانطور که می دانید، در این ایام مسافران بسیاری اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنند و صندلی خالی برای فروش با قیمت پایین باقی نمی ماند. حتی صندلی ها از مدتها قبل رزرو شده اند و بلیط با عنوان لحظه آخری برای این ایام به فروش نمی رسد.

هواپیما

نحوه خرید بلیط لحظه آخری

حال احتمالا این سوال برای شما پیش می آید که چطور بلیط لحظه آخری خریداری کنید. زمانی که برای بلیط موردنظر خود در یک پلتفرم فروش بلیط جستجو می کنید، انواع بلیط برای مبدا و مقصد و زمان موردنظرتان نمایش داده می شود. بلیط های سیتسمی، چارتر و لحظه آخری با قیمت های مختلف، از ایرلاین های مختلف را می توانید مشاهده کرده و گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. برخی سایت های فروش بلیط مانند فلای تودی، کار را برای شما آسانتر کرده و امکان فیلتر کردن بلیط ها را در اختیارتان قرار می دهند. این سبب می شود که با انتخاب بلیط لحظه آخری تنها بلیط های لحظه آخری برای مقصد موردنظرتان نمایش داده شود.

روش استرداد بلیط لحظه آخری

استرداد یا کنسلی بلیط لحظه آخری متفاوت از بلیط های سیستمی است. به دلیل نزدیکی زمان پرواز، امکان کنسل کردن این بلیط وجود ندارد و ممکن است همه هزینه پرداخت شده سوخت شود. البته استرداد هزینه در بلیط لحظه آخری بستگی به زمان دارد. اگر نزدیک زمان پرواز نباشد، طبق قوانین مربوط به ایرلاین خریداری شده درصدی به عنوان جریمه کنسلی کسر خواهد شد. به همین منظور بایستی در زمان خرید بلیط لحظه آخری، از قوانین استرداد آن اطمینان حاصل کنید.

سفر هوایی

مزایای خرید بلیط لحظه آخری در فلای تودی

همانطور که پیش تر گفته شد، سامانه فروش بلیط فلای تودی انواع بلیط شامل بلیط چارتری، سیستمی و لحظه آخری را در اختیار شما قرار می دهد. پوشش بیش از 900 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی، این پلتفرم را قادر ساخته تا تنوعی از بلیط با قیمت های مختلف و ایرلاین های مختلف را در اختیار شما قرار دهد. به همین خاطر، خرید بلیط لحظه آخری در فلای تودی چندین مزیت دارد:

خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری

در وبسایت فلای تودی می توانید ارزانترین بلیط ها را پیدا کنید. زمانی که بلیط پرواز موردنظر خود را جستجو می کنید، قیمت بلیط لحظه آخری از ارزانترین به صورت صعودی نمایش داده می شود.

خرید از معتبرترین ایرلاین ها

برای کسانی که برایشان مهم است پرواز خود را با ایرلاین خاصی انجام دهند، فلای تودی بهترین گزینه است. این سایت به دلیل پوشش همه ایرلاین ها، بلیط پرواز ها را به تفکیک ایرلاین ها به شما نمایش می دهد و به راحتی می توانید بلیط لحظه آخری خود را ایرلاین موردعلاقه تان خریداری کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

فلای تودی از یک تیم مجرب و حرفه ای در پشتیبانی برخوردار است. پشتیبانی فلای تودی حتی در ایام تعطیل پاسخگوی مسافران است تا در هر زمینه به سوال یا مشکلی برخورد کردند، بتوانند در لحظه پاسخ بگیرند.

ابزارهای جستجوی آسان بلیط هواپیما

یکی از مزایای خرید بلیط در فلای تودی، امکان دسترسی به ابزارهایی است که روند جستجو و خرید بلیط هواپیما را آسان می کنند. یکی از این ابزارها تقویم قیمتی است. با استفاده از ابزار تقویم قیمتی فلای تودی می توانید قیمت بلیط موردنظر خودتان را در حوالی تاریخ موردنظرتان مشاهده کنید و هر زمان بلیط ارزانتر بود، آن را خریداری کنید.

دیگر ابزار کاربردی فلای تودی، اطلاع از آخرین قیمت هاست. با ثبت آدرس ایمیل خود در این قسمت، می توانید آخرین تغییرات قیمت بلیط هواپیما برای مقصد موردنظرتان را به صورت ایمیل دریافت کنید. بدین صورت نیاز نیست هر بار برای چک کردن قیمت ها، سایت ها را زیر و رو کنید.

این بار برای هر مقصدی که قصد سفر دارید، بلیط لحظه آخری را در فلای تودی خریداری کنید. یک خرید ارزان با پشتیبانی که خیال شما را از هر چیزی آسوده می کند. چمدان را ببندید و آماده سفر شوید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.