| کد خبر: 248040 |

◄ استفاده از ربات ها در فرودگاه بلفاست ایرلند شمالی

فرودگاه بین المللی بلفاست در حال آزمایش یک فناوری خدمات رباتی برای ارتقای کیفیت تجربه همکاران و مسافران در دروازه ورودی کشور است.

تین نیوز

فرودگاه بین المللی بلفاست در حال آزمایش یک فناوری خدمات رباتی برای ارتقای کیفیت تجربه همکاران و مسافران در دروازه ورودی کشور است.

به طور آزمایشی _ اولین بار در نوع خود در ارتباط با شرکت SSP UK _ شش ربات خدماتی را در اواخر این ماه در رستوران و بار فرودگاه مستقر می کند.

شرکت SSP با همکاری با GW Robotics & Stephens Catering، اثربخشی استفاده از ربات ‌های خدماتی را برای کمک رسانی به کارکنان بخش خدمات در انجام وظایف روزانه ‌شان آزمایش می‌کند و به آن‌ ها اجازه می‌ دهد زمان بیشتری برای تمرکز بر ارائه خدمات به مسافران داشته باشند.

مسئولین فرودگاه بلفاست و شرکت SSP بر این باور هستند که این تکنولوژی نوآورانه به کارکنان فرودگاه این اجازه را می دهد تا زمان بیشتری را با مشتریان خود گذرانده تا پاسخگوی درخواست های آن ها بوده و بتوانند تجربه خاطره انگیزی را برای آنها رقم بزنند.

دو مدل ربات در رستوران Sip & Stone واقع در فرودگاه بلفاست به کار گرفته خواهد شد. ربات ‘BellaBot’ غذا و نوشیدنی را از آشپزخانه می آورد، در حالیکه ربات ‘HolaBot’ بعد از بلند شدن مشتری ها از سر میز غذاخوری ظروف و کارد و چنگال را جمع می کند.

فرودگاه بلفاست 2

فرودگاه بلفاست 3

در صورت نیاز، مشتریان می توانند ربات ‘HolaBot’ را از راه دور صدا بزنند تا هر بخش از رستوران را نظافت کند.

همچنین ربات ‘BellaBot’ به یک سیستم پخش صدا و مانیتور مجهز است و می تواند به مشتریان جهت تعامل واقعی انسان و ربات خوش آمد گویی کند.

برایان کارلین (Brian Carlin)، مدیر توسعه تجاری فرودگاه بین المللی بلفاست در این رابطه می گوید: این طرح آزمایشی به مشتریان این امکان را می دهد تا آخرین فناوری برای ارتقاء مشتری مداری را تجربه کنند.

ربات‌ ها خدمات سریع ‌تر و همچنین نظافت پیشرفته ‌تری را انجام می‌دهند که دست به دست هم داده و تجربه غذاخوردن در فرودگاه را بهبود می بخشند. ما مشتاقانه منتظر دیدن بازخورد های آزمایشی هستیم، مطمئناً این طرح به عنوان پشتیبان، مورد استقبال تیم Sip and Stone و همه مشتریان ما خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    بلفاست در ایرلند هست نه رومانی

  • ناشناس 0 0

    ربات ها فقط باعث از دست رفتن مشاغل مردم و افزایش بیکاری میشود