| کد خبر: 247392 |

مراحل و شرایط تعویض پلاک خودرو

در راستای استراتژی ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان، سامانه نوبت دهی تعویض پلاک خودرو تحت نظارت پلیس راهنمایی و رانندگی با مدیریت موسسه راهگشا (وابسته به بنیاد تعاون ناجا) سعی در کاهش هدر رفتن وقت شهروندان ایرانی با نوبت دهی اینترنتی برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک، دارد.

تین نیوز

در راستای استراتژی ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان، سامانه نوبت دهی تعویض پلاک خودرو تحت نظارت پلیس راهنمایی و رانندگی با مدیریت موسسه راهگشا (وابسته به بنیاد تعاون ناجا) سعی در کاهش هدر رفتن وقت شهروندان ایرانی با نوبت دهی اینترنتی برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک ، دارد.

با ورود به لینک https://nobatdehi.epolice.ir/ همه خدمات این موسسه در دسترس شماست.

در صفحه اول، که با کلیک بر گزینه "خانه" نیز به آن دسترسی داده اند، همانطور که در تصویر می بینید، به آسانی می توانید مراکز تعویض پلاک استان و شهر مد نظر خود را پیدا کرده، و نزدیک ترین آن را انتخاب کنید.

سامانه نوبت دهی تعویض پلاک

علاوه بر این، شما می تواند لیست انتخابی خود را با محدود کردن خدمتی که نیاز دارید، کوتاه تر کرده و جستجوی خود را سریعتر به سرانجام برسانید.

خدماتی نظیر نقل و انتقال خودرو ، دریافت کارت شناسای یو پلاک المثنی، ثبت تغییر شهر زندگی مالک و دیگر خدمت هایی که برای خودرو خود نیاز دارید، به آسانی با کلیک بر روی گزینه خدمات، قابل انتخاب است. همچنین، اگر خدمات مخصوص خودرو های دولتی، خودرو های باری، تاکسیرانی و دیگر موارد غیر شخصی نیز مد نظر داشته باشید، میتوانید در لیست بعدی، انتخاب کنید و سردرگمی خود را میان مراکز، کمتر کنید.

برای کمک به مراجعین، راهنمای اخذ نوبت نیز در سایت درج شده که از طریق این لینک نیز میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید:

https://nobatdehi.epolice.ir/pages/guide/

در این لینک، ویدیویی جامع از چگونگی استفاده از سامانه درج شده است. حتی این فایل راهنما را با دو کیفیت و حجم متفاوت نیز می توانید دانلود کنید که هر زمان و مکانی نحوه استفاده از سامانه در دسترستان باشد.

اما، با پایین رفتن در صفحه، به نکاتی که باید به آنها توجه کنید اشاره کرده است.

در راستای سیاست های مدیریت شهری و نیروی انتظامی، برای دریافت خدمات باید مدارک مورد نیاز محل سکونت شما تکمیل باشد. چطور؟ در صورتی که کد ملی شما، و محل سکونت شما با هم متفاوت است، باید مدرکی دال بر اینکه شما در شهر مد نظر سکونت دارید، مانند سند مالکیت یا اجاره محل زندگی به نام شما یا سرپرست شما و یا دیگر مدارک مورد پذیرش مراکز که در صفحه اول سایت پایین تر از بخش جستجوی مراکز ذکر شده همراه داشته باشی.

شرایط تعویض پلاک خودرو

حتما در نظر داشته باشید که قوانین و رویه دریافت نوبت از مراکز را همانطور که در سایت اعلام شده رعایت کنید. این قوانین را از لینک زیر نیز می توانید مطالعه کنید:

https://nobatdehi.epolice.ir/pages/rules-appointment/

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.