بازدید سایت : ۳۸۷۷۵

اعمال قانون بیش از ۱۰۰ هزار خودروی حادثه ساز در نوروز ۱۴۰۱

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون ۱۰۲ هزار و ۴۱۵ دستگاه خودروی دارای تخلفات حادثه ساز و به پارکینگ رفتن ۲ هزار و ۱۵۰ از این خودرو‌ها در اقدامات نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.

اعمال قانون بیش از ۱۰۰ هزار خودروی حادثه ساز در نوروز ۱۴۰۱
تین نیوز |

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ضمن بیان اقدامات نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ از ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین گفت: همکاران بنده در پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی و در تمامی معابر و تقاطع‌های شهر تهران حضوری چشمگیر و فعال داشتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، او ادامه داد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز، ۱۰۲ هزار و ۴۱۵ دستگاه از خودرو‌هایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شدند، اعمال قانون کرده اند.

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: در این مدت ۶۱ هزار و ۴۰۲ دستگاه خودرویی که مرتکب سرعت غیرمجاز شدند، اعمال قانون و ۲ هزار و ۱۵۰ خودرویی که مرتکب تخلف حادثه ساز شدند متوقف و به پارکینگ منتقل شده اند.

او افزود: علاوه بر دوربین‌های کنترل سرعت ثابتی که ما در سطح بزرگراه‌ها داریم، تعداد ۵۰ تیم کنترل سرعت لیزرگان هم در جا‌هایی که نیاز به کنترل سرعت دارند مستقر می‌باشند و نسبت به برخورد با تخلفات سرعت در این نقاط اقدام می‌نمایند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان و مسافران نوروزی که در سطح معابر تهران مخصوصا در بزرگراه‌ها تردد می‌نمایند، توصیه کرد: رانندگان توجه کافی و لازم به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند و حتما به تابلو‌های هدایت مسیر توجه نموده و به موقع تصمیم گیری لازم را داشته باشند تا شاهد تردد‌هایی ایمن و حوادث کمتری در سطح معابر باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.