| کد خبر: 230810 |

◄ افزایش موارد تصادفات ساختگی عجیب و دریافت خسارت از رانندگان کامیون

آن طور که رانندگان کامیون می گویند، به تازگی موارد ایجاد تصادف ساختگی بین خودروهای شخصی و یا عابران پیاده با ناوگان باری افزایش یافته است.

تین نیوز

آن طور که رانندگان کامیون می گویند، به تازگی موارد وقوع تصادف ساختگی بین خودروهای شخصی و یا عابران پیاده با ناوگان باری افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز، یکی از رانندگان ناوگان باری تجربه خود را در این زمینه در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و نوشت: چند روز پیش حدود ساعت پنج عصر در فلکه امام حسین خلیل آباد به طرف بردسکن در حال تردد در وسط فلکه بودم.

وی گفت: با اینکه فاصله با دور فلکه برای عبور خودروهای سواری را رعایت کرده بودم و 2 خودروی سواری می توانستند از بغل هم از کنار خودروی بنده تردد کنند ناگهان متوجه شدم راننده یک دستگاه تیبا۲ به عمد خودروی خود را به لاستیک های عقب تریلی می زند.

این راننده کامیون افزود: پس از آن با داد و فریاد جلوی خودرویم پیچید و مدعی تصادف و خواستار تماس با پلیس برای دریافت خسارت شد. پس از مراجعه پلیس، متاسفانه افسر پلیس نیز به صحبت های من در مورد عمدی بودن این تصادف توجهی نکرد و همین امر موجب تماس بنده برای حضور کارشناس دوم شد که د راین هنگام راننده خودروی شخصی اصرار کرد از برگه بیمه استفاده نکنم و 5 میلیون نقدی به عنوان خسارت پرداخت کنم.

وی عنوان کرد: وقتی این پیشنهاد مورد قبول قرار نگرفت، قبل از آمدن کارشناس به بهانه این که فرزندم مریض است و باید به درمانگاه بروم و دوباره بر می گردم، از محل حادثه فرار کرد. با آمدن کارشناس دوم و کسب استعلام، مشخص شد این فرد هشت تصادف در خلیل آباد و 20 بار تماس ناموفق با ۱۱۰  داشته و همین موضوع نشان داد که این فرد با این کار از کامیون ها اخاذی می کرده است و چند شاهد هم او را د رحال پول گرفتن از رانندگان دیده بودند.

این راننده تاکید کرد: درخواستم از رانندگان ناوگان باری این است که اگر متوجه شدند تصادف ساختگی صورت گرفته است بلافاصله تسلیم راننده مقابل و پلیس نشوند و استعلام سوابق تصادف طرف مقابل را درخواست کنند.

به گفته وی، این راننده خودروی سواری تیبا، اهل و ساکن مشهد بوده و برای این که مورد شک دیگران قرار نگیرد با همراهی سه زن و یک کودک شیرخوار از رانندگان اخاذی می کرده است.

فیلم پیوست نیز مربوط به تصادف ساختگی عابر پیاده با کامیون است:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.