| کد خبر: 225910 |

اختصاص منابع جدید مالی برای اجرای طرح‌های ریلی و جاده‌ای

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از اختصاص منابع قابل ملاحظه جدید برای تسریع در فرآیند عملیات اجرایی طرح‌های پراهمیت این وزارتخانه در سال جهش تولید خبر داد.

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از اختصاص منابع قابل ملاحظه جدید برای تسریع در فرآیند عملیات اجرایی طرح‌های پراهمیت این وزارتخانه در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «امیرمحمود غفاری» با اشاره به توافق های جدید با سازمان برنامه و بودجه در زمینه تکمیل طرح‌های پراهمیت این وزارتخانه در سال جهش تولید افزود: براساس برنامه تکمیل پروژه‌های مهم و با اهمیت جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی با انجام رایزنی‌های فشرده و با توافق جدید با سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد، منابع اعتباری قابل ملاحظه جدیدی به این وزارتخانه اختصاص یابد.

جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد جهش تولید توضیح داد: بنابراین توافق مقرر شد منابع اعتباری قابل ملاحظه برای تسریع در فرآیند عملیات اجرایی ۳۷ طرح وزارت راه و شهرسازی در حوزه آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و خطوط ریلی با برنامه‌ریزی لازم در ماه جاری و حداکثر تا پایان دولت دوازدهم تخصیص پیدا کند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با ابلاغ و تزریق این منابع جدید به طرح‌ها و پروژه‌های مورد نظر، شاهد بهره‌برداری هر چه سریعتر آنها و رونق و شکوفایی فوق‌العاده ناشی از افتتاح این طرح‌ها در سراسر کشور باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.