| کد خبر: 31977 |

پس شما چکاره اید؟

تین نیوز | وزیر بهداشت دولت یازدهم ضمن نشان دادن کف دست بی‌موی خویش به خبرنگاران گفت: «دولت نمی‌تواند همه مردم را درمان کند و مردم باید خودشان مراقب سلامتشان باشند» در همین راستا سایر مسئولان، مأمورین، معذورین، متکلمین وحده و متکلمین مع‌الغیر کشور ضمن حمایت از وی با یادآوری نقش پررنگ مردم در اداره کشور، هر یک به نوبه خود از ملت شریف خواستند در کنار انتظار از دولت، خودشان نیز به وظایف شهروندیشان عمل کنند. این‌جا صحبت تعدادی از این مسئولان را بخوانید:

وزیر ارشاد: وزارت ارشاد نمی‌تواند به تمام داستان‌هایی که جهت اخذ مجوز به دایره کتاب ارسال می‌شوند مجوز دهد. ملت غیور از فرصت شب یلدا برای تعریف کردن داستان‌هایشان برای یکدیگر استفاده کنند.
وزیر ورزش و جوانان: دولت نمی‌تواند همه مردم را جوان و شاداب کند. مردم خودشان از کرم دور چشم استفاده کنند. اگر همین حالا تماس بگیرند نیز یک عدد گن چاقی آقایان به صورت رایگان از ما دریافت می‌کنند.
وزیر نفت: در دوره گذشته حجم اعلام‌شده تولید نفت و گاز ما از پتانسیل‌مان نیز بیشتر بود! ولی واقعیت امر این است که هنوز ذخایر استخراج‌نشده زیادی باقی مانده. چون دولت در این هوای سرد استخراج را به صلاح نمی‌داند به مردم نیز توصیه نمی‌کند که استخراج کنند. بنابر این از عموم ملت قهرمان می‌خواهیم در را ببندند که سوز نیاید.

وزیرامور خارجه: اینجانب به تنهایی نمی‌توانم هر روز برای بعضی روزنامه‌ها تیتر جور کنم. از ديگران خواهش می‌کنم تکانی به ماجرا بدهند.

وزیر کار و امور اجتماعی: به جهت کمبود منابع مالی، دولت نمی‌تواند تعداد بیشتری از مردم را بیمه کند. بنده از مادران گرامی درخواست می‌کنم با دعای خویش فرزندانشان را بیمه کنند.

وزیر راه و شهرسازی: دولت نمی‌تواند بین همه مناطق کشور جاده بسازد. اگر دلتان برای دوستان و آشنایان تنگ شده، تلفن و اینترنت را برای همین مواقع اختراع کرده‌اند.

وزیر ارتباطات: اونوقت ما اینترنت رو گسترش دادیم، شما میری جواب نماینده‌های مجلس رو بدی؟ نه مردم! دروغ میگه! خودتون پیاده برید به حرف اینا گوش نکنید.

وزیر دادگستری: من که بین این دو تا قوه گیر کردم، دستم بنده، ولی مردم خودشان خوب باشند ما هم خوبیم.
وزیر بهداشت: آدم باشید. یکی حرف درستی می‌زنه دستمایه طنز قرار ندید.

تنی چند از نمایندگان مجلس: از مردم خواهش می‌کنیم اگر حوصله‌شان سر رفت، حامد زمانی گوش کنند تقریبا فازی که می‌دهد با فاز جلسه رأی اعتماد و استیضاح یکی‌ست.

مدیر کمپانی خودروساز داخلی: شرکت ما نمی‌تواند به تنهایی جوابگوی همه مردم باشد. بنده از ایدز و سکته و سرطان می‌خواهم ما را در امر کنترل جمعیت یاری دهند. با تشکر از پارازیت‌ها.

علی مطهری: بنده نمی‌توانم به جای همه ملت شجاع باشم. پس خودتان چه کاره‌اید؟!

رئیس پلیس راهور ناجا: راهنمایی و رانندگی به تنهایی از پس راننده‌های وانت نیسان‌های آبی‌رنگ بر نمی‌آید. کار مردم هم نیست؛ بنده از ارتش تقاضا می‌کنم خودش وارد میدان شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.