| کد خبر: 48421 |

احمدی: روند بهره‌برداری از راه‌آهن گیلان در سفر هیئت دولت تسریع شود

تین نیوز | فرماندار رودبار گفت: تکمیل آزاد راه قزوین به رشت و تسریع در اجرا و بهره‌برداری از پروژه بزرگ راه‌آهن گیلان از مهمترین خواسته‌های مردم جنوب گیلان از رئیس جمهور است.
 
سیدمحمد احمدی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران این شهرستان با بیان اینکه زیتون به عنوان محصول راهبردی جنوب گیلان باید مورد توجه مسئولان باشد، اظهار داشت: مبارزه با افت مگس میوه‌خوار زیتون همچنان ادامه دارد.
 
وی با اشاره به قرار گرفتن بزرگترین بازار زیتون کشور در رودبار، افزود: معاش اغلب ساکنان جنوب گیلان در رودبار و هفت شهر آن وابسته به محصول باغ‌داری زیتون است.
 
فرماندار رودبار با اشاره به خسارات سنگین باغ‌های زیتون رودبار در سال‌های گذشته بر اثر آفت مگس میوه خوار زیتون، گفت: مبارزه دقیق و فنی با مگس میوه‌خوار زیتون برای افزایش بازدهی اقتصادی و بهره‌وری این محصول با جدیت دنبال می‌شود.
 
احمدی با اشاره به سفر هیئت دولت به گیلان، تصریح کرد: تکمیل آزادراه قزوین به رشت و تسریع در اجرا و بهره‌برداری از پروژه بزرگ راه‌آهن گیلان از مهمترین خواسته‌های مردم گیلان از رئیس جمهور است.
 
وی با بیان اینکه راه‌آهن قزوین، رشت، انزلی به آستارا یکی از مهم‌ترین خطوط ریلی کشور است، خاطرنشان کرد: این راه‌آهن بخشی از کریدورهای بین‌المللی شمال-جنوب محسوب می‌شود.
 
فرماندار رودبار افزود: این کریدور کشورهای آسیای میانه و روسیه را از طریق ایران به اقیانوس هند و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس متصل می‌کند و فرصت اقتصادی بی‌نظیری را برای کشور فراهم می کند.
 
احمدی اظهار داشت: مهمترین دغدغه دولت، همبستگی، رونق تولید و اشتغال و افزایش صادرات کالای غیرنفتی است و با رونق تولید و اشتغال که بی‌شک با بهبود وضعیت معیشت مردم همراه خواهد بود شور و شعور و دلبستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش محقق می‌شود.
 

 
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.