| کد خبر: 265911 |

تحقق کامل اشتغال در بخش حمل‌ و نقل یزد

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: آمار اشتغال زایی در بخش حمل و نقلی نسبت به پیش بینی تعهدی و سهمیه ای که از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تعیین شده بود، بالاتر است.

تین نیوز

محمد رستگاری بخش حمل و نقل را یکی از حوزه های اشتغال زا و دارای ارزش افزوده دانست و اظهار کرد: با تقویت بخش حمل ونقل، تولید داخلی، صادرات و اشتغال رونق می گیرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، رستگاری افزود: یکی از مزیت های حوزه حمل و نقل، این است که امکان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی وجود دارد و صرفاً دولتی نیست، از این رو در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد شرکت های حوزه حمل و نقل، توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تأکید بر اینکه سرمایه گذاری در بخش حمل ونقل بسیار زود بازده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون امکان سرمایه گذاری در حوزه کالا، رانندگان، مجتمع های بین راهی، مراکز معاینه فنی، شرکت و مؤسسه حمل ونقل کالا، شرکت حمل ونقل مسافر و شرکت حمل ونقل بین المللی برای متقاضیان فراهم است.

وی با بیان اینکه اداره کل دستورالعمل های مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی را تهیه و نظارت مستمر بر فعالیت آنان دارد، اضافه کرد: یکی از برنامه هایی مهم معاونت حمل ونقل شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری استان در این بخش است که نقش کلیدی در توسعه اقتصاد نیز ایفا می کند.

رستگاری در پایان تعداد شرکت های حمل و نقل کالا در استان را ۲۸۷ مورد عنوان کرد و ادامه داد: استفاده بهینه از فضای موجود به منظور سرمایه گذاری در بخش حمل ونقل عمومی، علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی، بازگشت فوری سرمایه را در این بخش تضمین می کند. همچنین نیاز روزافزون جهت سرمایه گذاری در بخش ناوگان مسافری جاده ای با توجه به تقاضای سفر بین شهری و همچنین با توجه به اینکه استان از قطب های مهم گردشگری کشور است بیش از پیش احساس می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.