| کد خبر: 265156 |

خدمات شهری در مدرسه ترافیک یزد آموزش داده می شود

شهرک آموزش شهروندی جهت آشنایی شهروندان به خصوص کودکان با آموزش های شهری از جمله پسماند، آتش نشانی، سیما منظر و حمل و نقل به مدرسه ترافیک که آشنایی کودکان با علائم ترافیکی است، افزوده می شود.

تین نیوز

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرک آموزش شهروندی جهت آشنایی شهروندان به خصوص کودکان با آموزش های شهری از جمله پسماند، آتش نشانی، سیما منظر و حمل و نقل به مدرسه ترافیک که آشنایی کودکان با علائم ترافیکی است، افزوده می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، فاطمه زارع اظهار کرد: مدرسه ترافیک در خصوص آموزش شهروندی در یزد سالیان سال است که مورد استفاده شهروندان به خصوص دانش آموزان قرار گرفته است، در کمیسیون خدمات مقرر شد در کنار مدرسه ترافیک و آموزش علائم راهنمایی و رانندگی، بحث پسماند، سیما و منظر شهری، آتش نشانی و حمل نقل با توجه به اهمیت آنها، آموزش داده شود و شهروندان از دوران کودکی از آموزش های شهری آگاه شوند.

وی گفت: تفکیک پسماند و زباله از مبدأ، آموزش های آتش نشانی و اطفا حریق همچنین آموزش های زیباسازی شهر و پاکیزه نگه داشتن آن، از کودکی می تواند بسیار تأثیرگذارتر باشد چرا که انسان ها از کودکی بهتر می توانند الگوها را بپذیرند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد افزود: در همین راستا مقرر شد طرح شهرک آموزش شهروندی تهیه و در کمیسیون بررسی شود تا در اسرع وقت اجرا و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

زارع خاطرنشان کرد: برای داشتن یک شهر پویا و توسعه یافته نیازمند شهروندانی آگاه به مسائل شهری هستیم، این شهروندان برای آموختن شیوه ها و راه های مشارکت باید از دوران کودکی آمادگی لازم را به دست آورند، در این بین شهرداری ها می توانند در تربیت این شهروندان نقش مؤثری ایفا کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.