| کد خبر: 261992 |

ممنوعیت تردد کامیون و خودروهای تانکردار در معابر یزد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) استان یزد گفت: تردد هر نوع کامیون و خودروهای تانکردار مجوزدار یا فاقد مجوز در معابر شهر یزد تا ۲۰ مهرماه ممنوع است.

تین نیوز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) استان یزد گفت: تردد هر نوع کامیون و خودروهای تانکردار مجوزدار یا فاقد مجوز در معابر شهر یزد تا ۲۰ مهرماه ممنوع است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی زارع افزود: بر این اساس ورود تمام کامیون ها و تانکرها به داخل شهر یزد از ساعت ۶ تا ۹ صبح و ۱۱ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر ممنوع می باشد و این ممنوعیت شامل تمامی کامیون های دارای مجوز و فاقدمجوز است و در صورت مشاهده تخلف در این زمینه برابر مقرارت اعمال قانون انجام می‌شود.

سرهنگ زارع هدف از اجرای این طرح را کاهش بار ترافیکی خیابان ها در روزهای آغازین سال تحصیلی و جلوگیری از حوادث ناگوار ذکر کرد و اظهار داشت: همچنین خودروهایی که در سرویس مدارس فعالیت می‌کنند تا پنجم مهرماه فرصت دریافت مجوز و کارت ویژه سرویس دارند و برای این منظور باید به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مراجعه و مجوز تردد دریافت کنند.

خیابان‌های شهر یزد همه ساله در فصول فعالیت مدارس، شلوغ و پر ازدحام با حجم تردد بالاست که دلیل اصلی آن تردد خودروهای شخصی برای ایاب و ذهاب دانش آموزان است.

در سال تحصیلی جدید بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز در واحدهای آموزشی استان یزد به تحصیل مشغول شدند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.