| کد خبر: 257291 |

مشکلات تاکسیرانان در فرودگاه یزد بررسی شد

هبود شرایط محیطی ایستگاه تاکسی فرودگاه و ایجاد رفاه برای تاکسیرانان و مسافران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

 

در جلسه‎ ای که با حضور مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد و رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد برگزار شد، مشکلات تاکسیرانان از جمله، شرایط محیطی ایستگاه تاکسی فرودگاه و ایجاد رفاه برای تاکسیرانان و مسافران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های استان یزد، با اشاره به برنامه‎ ریزی این فرودگاه برای پیاده ‎سازی کامل ایستگاه دریافت مسافر برای تاکسی ها و لزوم ساماندهی خودروهای تاکسیرانی فرودگاه بین المللی یزد گفت: این فضا باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر تسهیل سوار شدن بر تاکسی امکانات مناسبی برای مسافران و تاکسیرانان نیز فراهم باشد.

وی خواستار ارائه خدمات مناسب و بهتر از سوی رانندگان طبق استاندارد فرودگاهی به مسافران شد و تصریح کرد: تعامل دوسویه بین رانندگان و مجموعه فرودگاه راهکار رفع مشکلات مرتبط با رانندگان است.

دهقان منشادی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی معضلات تاکسیرانی و ارائه راهکارهای مناسب گفت: ما در این حوزه نیاز به تحول داریم و باید در کنار اصلاح طرح مکانیزه و هوشمندسازی خدمات از مد‎ل‎های جدید ارائه خدمات به صورت هوشمند و مکانیزه استفاده کنیم و همچنین در جهت نوسازی تاکسی های فرسوده از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

در ادامه مهدی فعالی رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد ضمن ابراز موفقیت برای مدیرکل فرودگاه های استان، اظهار داشت: تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان طبق نظر مجموعه تاکسیرانی فرودگاه و مدیریت فرودگاه انجام خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه یزد پس از بازدید میدانی، موضوع اجرای برنامه مشترکی میان دو مجموعه به منظور افزایش کیفیت خدمات تاکسی‎ ها، سهولت استفاده از آن ها برای مسافران و همچنین رفع مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه مورد استقبال طرفین قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.