| کد خبر: 256713 |

تملک اراضی اطراف فرودگاه یزد بررسی شد

مدیر کل فرودگاه های استان با نماینده مردم شهرستان‌های یزد، زارچ ، اشکذر در مجلس شورای اسلامی با موضوع تملک اراضی اطراف فرودگاه یزد و همفکری و بررسی نقطه نظرات در راستای پیشبرد اهداف فرودگاه بین المللی یزد، دیدار و گفتگو کرد.

تین نیوز

کمال دهقان منشادی مدیر کل فرودگاه های استان با محمد صالح جوکار نماینده مردم شهرستان‌های یزد، زارچ ، اشکذر در مجلس شورای اسلامی با موضوع تملک اراضی اطراف فرودگاه یزد و همفکری و بررسی نقطه نظرات در راستای پیشبرد اهداف فرودگاه بین المللی یزد، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دهقان منشادی موقعیت فرودگاه یزد را بسیار مهم دانست و افزود: فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد دارای ظرفیت هایی است که بلاشک در توسعه همه جانبه استان یزد نقش بسزایی دارد و با حمایت نمایندگان این استان خواهد توانست بخشی از هزینه های توسعه این فرودگاه را با تخصیص اعتبارات ملی و استانی جبران نماید.

وی ارتقاء سطح خدمات دهی به مسافران را یکی از اولویت های مهم و سیاست های فرودگاه بین المللی یزد دانست و عنوان کرد که این مهم باعث می شود، مسافران بصورت روان به فرودگاه مراجعه و بدون استرس و نگرانی پروازهای خود را انجام دهند.

دهقان منشادی با اشاره به انجام پرواز های داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی یزد گفت: برقراری پرواز به سایر مقاصد داخلی و خارجی مشروط به وجود مسافر و درخواست شرکت ها برای برقراری این پروازها است و مشکلی از نظر پشتیبانی فرودگاهی وجود ندارد.

وی با اشاره به عوامل متعدد تاخیر و ابطال پروازها گفت: در این اتفاق فرودگاه سهمی ندارد و البته این مساله منحصر به استان یزد نیست. مدیرکل فرودگاه های استان در ادامه تصریح کرد: در حوزه پروژه های عمرانی، طرح توسعه و بهسازی فرودگاه یزد بویژه ترمینال مسافری ، فضای مفید و قابل استفاده ترمینال با تغییرکاربری قسمت های بدون استفاده افزایش خواهد یافت و فضای وسیع‌تر و چشم انداز بهتر برای مسافرین مهیا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مدیریت آمادگی دارد با به کارگیری کلیه توان و تجهیزات نسبت به خدمات رسانی مطلوب‌تر انجام وظیفه کند.

در ادامه صالح جوکار نیز با تاکید بر اینکه فرودگاه یزد اصلا در شأن مردم استان نیست، گفت: این فرودگاه نیازمند تحول اساسی در زمینه زیرساخت ها است و در استان‌های دیگر چنین مسئله‌ای را به خوبی مشاهده می‌کنیم، ولی در این سال‌ها شاهد تغییرات در فرودگاه یزد نبودیم که در این زمینه جدیت مدیرکل را می‌طلبد و اگر نیاز به همراهی و همکاری بود، حتما پشتیبانی خواهیم کرد.

جوکار تأکید کرد: شرکت‌های پروازی باید به مردم پاسخگو باشند و دلایل این  تأخیر یا لغو را با حضور در بین مردم بیان کنند.

او در خصوص تعداد پروازهای فرودگاه یزد ادامه داد: تعداد کم پروازها سبب گلایه مندی مردم شده که در این زمینه نیازمند برنامه ریزی برای رفع آن هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد؛نماینده مردم شهرستان های یزد،زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از تلاش های انجام شده در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه فرودگاه از زمان تصدی مدیریت دهقان منشادی و نیز از حمایت های مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در راستای تامین اعتبارات مالی مورد نیاز و توسعه و شکوفایی فرودگاه های استان یزد قدردانی کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.