| کد خبر: 143744 |

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد:

راه‌های یزد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند

یزد رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: در صورتی که نیاز به ساخت مساجد بین راهی احساس شود باید از ظرفیت ستاد خیران مسجد ساز استان در این زمینه بهره گرفت.

تین نیوز

یزد رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: در صورتی که نیاز به ساخت مساجد بین راهی احساس شود باید از ظرفیت ستاد خیران مسجد ساز استان در این زمینه بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حبیبیان امروز در جلسه ای با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به اینکه مجموعه راه های استان یزد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند، اظهار داشت: با توجه به هزینه های بسیاری که در زمینه نگهداری از جاده های استان و تعویض روکش آسفالت آن شده، لازم است همه افراد نسبت به حفاظت از آن تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم نسبت به مواردی که ممکن است زمینه خرابی آسفالت را فراهم کند، اطلاعی ندارند، عنوان کرد: باید از سوی دستگاه های فرهنگی استان از جمله سازمان تبلیغات و ستاد اقامه نماز جمعه نسبت به فرهنگ سازی در جامعه نسبت به این موضوع اقدام شود.

حبیبیان با اشاره به اینکه روحانیون نقش بسیار مهمی در فرهنگ‌سازی در جامعه دارند، عنوان کرد: در صورتی که هماهنگی‌های لازم در ارتباط با بیان مطالبی مربوط به این موضوع در نشست مبلغان دینی که هر سال برگزار می‌شود ارائه شود، می توان از ظرفیت روحانیون در این زمینه بهره برد.

وی با اشاره به اینکه پیش از ماه محرم گردهمایی ائمه جمعه و جماعات و روحانیون برگزار می شود، گفت: باید هماهنگی لازم با اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای بهره گیری از ظرفیت این گردهمایی و جلب مشارکت روحانیون انجام شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد افزود: ستاد اقامه نماز این آمادگی را دارد که هر گونه همکاری با اداره راهداری در زمینه فرهنگ سازی در جامعه را داشته باشد که بتوانیم به نحوی میزان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را افزایش دهیم و جان مردم را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر تصادف می تواند زمینه ساز ایجاد مشکلات بسیاری از جمله زندان و مشکلات فرهنگی شود، عنوان کرد: جامعه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، جامعه هدف بسیار مهمی هستند و باید نسبت به فرهنگ سازی در بین این جامعه و استفاده از ظرفیت آنها در ترویج مباحث دینی و فرهنگی در بین دیگر افراد جامعه بهره گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.