| کد خبر: 137470 |

بهره برداری از فاز دوم روشنایی میبد تا پل خورشید- به زودی

فرماندار میبد گفت:عملیات اجرایی فازدوم این مسیر هم به طول 15 کیلومتر رفت و برگشت با 2میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستان آغاز شده است.

تین نیوز

فرماندار میبد گفت:عملیات اجرایی فازدوم این مسیر هم به طول 15 کیلومتر رفت و برگشت با 2میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار میبد گفت: مسیر میبد- تا پل خورشید از مسیر های پرتردد و صنعتی شهرستان میبد است که به علت آمار بالای تصادفات دردستور کار شورای ترافیک قرار گرفت تا نسبت به روشنایی آن اقدام شود .

حسین فلاح افزود:به همین خاطر فازاول این مسیر به طول 8 کیلومتر درسال 95 به اجرا درآمد .

وی گفت :عملیات اجرایی فازدوم این مسیر هم به طول 15 کیلومتر رفت و برگشت با 2میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستان آغاز شده است .

حسین فلاح با بیان اینکه این پروژه درهفته دولت به بهره برداری می رسد اشاره کرد: ازاین جهت که این مسیر ،مسیر پرترددی هست و واحدهای صنعتی شهرستان هم در این مسیر اسقراریافته اند برای کاهش حوادث ترافیکی این پروژه در دستورکار قرارگرفت .

فلاح گفت:مسیر میبد -پل خورشید یکی از پروژه ها و طرح های مهم شهرستان است که زیرساخت های تفریحی و فضای سبز برای آن پیش بینی شده است .

فرماندار میبد افزود:تکمیل روشنایی این مسیر اولویت اول است و درسالهای آینده نقشه جامع این مسیر برای ایجاد فضای مناسب تفریحی پیاده خواهد شد .

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.