| کد خبر: 268320 |

فرودگاه اختصاصی برای منطقه آزاد اینچه برون ایجاد می شود

مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون این منطقه را تلاقی کریدورهای بین المللی دانست و گفت: به جز خطوط ترانزیتی، پیگیر کریدور هوایی هستیم تا فرودگاهی به طور اختصاصی برای این منطقه داشته باشیم.

تین نیوز

مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون این منطقه را تلاقی کریدورهای بین المللی دانست و گفت: به جز خطوط ترانزیتی، پیگیر کریدور هوایی هستیم تا فرودگاهی به طور اختصاصی برای این منطقه داشته باشیم.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حسن ملک حسینی اظهار کرد: برای اجرای زیرساخت ها، تجهیز و نهایی کردن منطقه آزاد ۵۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بخشی از این منابع از درآمدهای منطقه آزاد به دست خواهد آمد.

وی از تهیه و ارائه ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری به صورت کتابچه و کتاب الکترونیک به سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبر داد و گفت: اولویت اول ما در منطقه آزاد بخش خصوصی است.

مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون با اشاره به پراکندگی اسناد اراضی منطقه آزاد گفت: تثبیت اراضی و صدور سند مالکیت برای هشت هزار و ۲۱ هکتار معادل ۶۵ درصد اراضی منطقه آزاد اینچه برون انجام شده است.

وی در توضیح محورهای ترانزیتی این منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های لجستیکی و ترانزیتی منطقه آزاد، مرکز لجستیک مرزی فعلی با دو پله ارتقا به دهکده لجستیک تبدیل خواهد شد.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: تهیه طرح جامع دهکده لجستیک با استفاده از ظرفیت مهندسان مشاور داخلی و مشاوران حوزه حمل ونقل cis در دست اقدام است.

وی با اشاره به روش های آب رسانی به منطقه آزاد هم گفت: برنامه ریزی شده است تا آب مورد نیاز این منطقه با روش های انتقال آب با تانکر، احداث چاه آب، آب رسانی از طریق سدهای گلستان، انتقال آب دریا و پساب شهرستان گنبد کاووس و گرگان تأمین شود.

به گفته مدیرعامل منطقه آزاد اینچه برون، ایجاد ۴۷ هزار شغل، استقرار ۱۶۰۰ واحد صنعتی، ایجاد شهرک متالوژی و شهرک پتروشیمی، افزایش بار ریلی به ۱۳.۷ میلیون تن و افزایش سه برابری ارزش افزوده بخش صنعت استان گلستان به عنوان چشم انداز این منطقه در طرح جامع تدوین شده است.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه برون تلاقی کریدورهای بین المللی است، تصریح کرد: پیگیر کریدور هوایی هستیم تا فرودگاه را به طور اختصاصی در این منطقه داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دادخواه 0 0

    ساخت چنین فرودگاهی بدلایل هوانوردی و تجاری ۱۰۰% اشتباه است!