| کد خبر: 267596 |

۵۳ میلیارد تومان برای تکمیل جاده بجنورد گلستان تخصیص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی از تخصیص ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه چهاربانده کردن محور بجنورد به گلستان خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی از تخصیص ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه چهاربانده کردن محور بجنورد به گلستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مرتضی بهزادفر  با اعلام اینکه نرخ تورم در استان خراسان شمالی کاهشی است، اظهار داشت: نرخ تورم سالانه خانوارهای استان 1.7 درصد کاهش یافته و برای خانوارهای استان 45.8 است که این آمار حدود در کشور حدود 43.6 درصد است.

وی افزود: تورم سالانه شاخصی برای محاسبه تورم کالاها برای خانوارهای کشور است که بر اساس تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن محاسبه می شود.

بهزادفر گفت: تورم در استان خراسان شمالی یک موضوع جدی است که تا فروردین امسال استان را در رتبه چهارم کشور قرار داده بود اما با هدف گذاری انجام شده در دولت سیزدهم از 10 استان با تورم بالای کشور خارج شده و شرایط استان در این زمینه رو به بهبود است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی معادل 30 درصد آن به مبلغ 7180 میلیارد ریال به استان خراسان شمالی تخصیص یافته است.

بهزادفر ادامه داد: برای تکمیل پروژه راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد جنگل گلستان 538 میلیارد ریال و برای اجرای پروژه بجنورد، سنخواست 298 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی با اشاره به وضعیت بیکاری در استان خراسان شمالی گفت: نرخ بیکاری از سال 1395 تا پاییز 1402 رو به کاهش وزن متوسط کشوری پایین تر است و هدف گذاری استان در سند آمایش سرزمینی نزدیک شدن به توسعه یافتگی همتراز با کشور است که امیدواریم با اعتبارات ملی و استانی این امر محقق شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.