| کد خبر: 267448 |

تأخیر در پروازهای فرودگاه گرگان به دلیل شرایط نامساعد جوی

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از تأخیر در پروازهای ظهر امروز تهران – گرگان – تهران فرودگاه شهدای گرگان خبر داد و افزود: مسافرین قبل از عزیمت به فرودگاه برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص پروازها با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

تین نیوز

علی متانت به تشریح آخرین جزئیات پروازهای امروز پنج شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ فرودگاه شهدای گرگان پرداخت و اظهار کرد: پرواز امروز تهران – گرگان – تهران شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل شرایط نامساعد جوی با تأخیر انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، متانت با بیان اینکه طبق اعلام شرکت هواپیمایی آسمان پرواز فوق در ساعت ۱۴ و ۳۰ از گرگان انجام می شود، افزود: انجام ایمن پروازها مهم ترین و اصلی ترین اولویت اداره کل فرودگاه های استان گلستان بوده که در دستور کار همه دست اندرکاران قرار گرفته است.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان با تأکید بر اینکه با توجه به بارش برف و نامساعد بودن شرایط جوی در اکثر مناطق کشور، مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از زمان انجام پرواز اطلاع کسب کنند، ادامه داد: شماره تلفن ۱۹۹ «اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی شهدای گرگان» به صورت تمام وقت پاسخگوی مسافران است.

وی با اشاره به اینکه مسافران با توجه به شرایط جوی حاکم در کشور، قبل از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: هرگونه تغییری در پروازها از طریق مراجع ذیربط و رسانه های معتبر اطلاع رسانی می شود.

متانت ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی مسافرین، تصریح کرد: اداره کل فرودگاه های استان گلستان در تلاش است با ایجاد زیرساخت های بیشتر و برنامه ریزی مناسب، شرایط را برای افزایش پروازها و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به هموطنان فراهم کند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، استان گلستان دارای دو فرودگاه در شهرستان های گرگان و کلاله است که فرودگاه بین المللی شهدای گرگان از فرودگاه های مهم شمال کشور است که علاوه بر پروازهای داخلی تهران، مشهد، زابل، عسلویه و زاهدان، پروازهای خارجی برای جابجایی مسافران به کشور قزاقستان از طریق آن انجام می شود.

شماره تلفن ۱۹۹ و ۰۱۷۳۱۲۲۸۰۳۰ اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات هموطنان در زمینه اطلاعات پروازهای مختلف «از» و «به» این فرودگاه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.