| کد خبر: 266248 |

تردد ۲۵ هزار ناوگان باری از پایانه اینچه برون

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه ما در دوره اول سفر ریاست جمهوری مصوباتی داشته که ۱۰۰ درصد آنها تا شروع سفر دوره دوم به ثمر نشست، اظهار کرد: از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تعیین شده حدود ۲۰۰ میلیارد تخصیص داده شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه ما در دوره اول سفر ریاست جمهوری مصوباتی داشته که ۱۰۰ درصد آنها تا شروع سفر دوره دوم به ثمر نشست، اظهار کرد: از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تعیین شده حدود ۲۰۰ میلیارد تخصیص داده شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از گلستان، عادل مصدقی ظهر پنج شنبه هفتم دی ماه ۱۴۰۲ در آیینی که به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل با حضور جمعی کثیری از راهداران و رانندگان در محل سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز راهدار، اظهار کرد: راهدارهای ما با فعالیت دائمی و شبانه روزی به دور از خانواده و در شرایط سخت زمستان و تابستان جهت برقراری تردد ایمن و روان گشت جاده ای مستمر دارند.

وی ضمن اشاره به اتفاقات یک سال گذشته در حوزه حمل و نقل به برکت نظام دیپلماسی دولت سیزدهم و ارتباطات کشور و استان با کشور ترکمنستان، عنوان کرد: بیش از ۲۵ هزار ناوگان باری از پایانه مرزی اینچه برون تردد داشته و نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد افزایش پیدا کرده که ۳۰ درصد آن بحث ترانزیت بوده است؛ امروز به ورود و خروج بیش از ۱۵۰ دستگاه در این مرز رسیده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به بخش حمل و نقل، توضیح داد: ما در ۹ ماهه گذشته در بخش حمل و نقل باری ۵ میلیون تن جابه جایی کالا و در بخش حمل و نقل مسافر  بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ مسافر با ۱۸ درصد رشد وجود داشته است.

عادل مصدقی با بیان اینکه ۱۷۵ شرکت در بخش باری و حوزه بین الملل در سطح استان وجود دارد، گفت: ما ۱۶ هزار و ۳۰۰ راننده داریم که در بخش های مختلف استان در جایه جایی مسافر و کالا مشغول به فعالیت هستند.

وی در بخش ترانزیت در سال ۱۴۰۱  از خروجی ۴۰ ناوگان خبر داد و عنوان کرد: این عدد امروز به دو هزار و ۳۰۰ ناوگان رسیده است و ما ورود ۱۵ هزار ناوگان از مرز اینچه برون را داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در بحث حمل و نقل جاده به فعالیت های حماسی رانندگان در مناسبت های مختلف اشاره کرد و افزود: از سفرهای نوروز و تابستان گرفته تا سفرهای اربعین و راهیان نور  برنامه های متفاوتی جهت حمل و نقل سالم و ایمن برای هموطنان داشته ایم که این روزها در حال آماده سازی کمیته ای برای جابه جایی مسافران به کرمان جهت گرامیداشت سالگرد سردار دل ها می باشیم.

مصدقی در حوزه راه و راهداری عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۵.۵ همت از اعتبارات ملی و استانی در بخش ایمنی، کیفیت و توسعه راه های استانی هزینه شده است که ۱۰۴ پروژه  در مرحله افتتاح  و بهره برداری و ۱۶ پروژه در مرحله آغاز عملیات اجرایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در ۸ سال منتهی به دولت سیزدهم  در راه های استان و در بحث به سازی و روکش ۴۹۵ کیلومتر کار انجام شده است، توضیح داد: در طی دو سال گذشته ما  ۶۲۹ کیلومتر به سازی و روکش در بحث راه های جاده استان داشتیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.