| کد خبر: 265078 |

بهسازی محور بندر ترکمن به آق قلا؛ در مراحل پایانی

محور بندر ترکمن به آق قلا یکی از مهم ترین محورهای مواصلاتی استان است که در حال حاضر عملیات تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور در حال اجرا است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از قرار گرفتن پروژه بهسازی محور بندر ترکمن به آق قلا در مراحل پایانی خبر داد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی گلستان موظف به بهسازی و تعریض ۱۷ کیلومتر از این محور بوده که تا کنون ۱۲ کیلومتر از آن به اتمام رسیده و پنج کیلومتر باقیمانده در حال انجام است.

به گزارش  تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  مهدی ملک، اظهار کرد: محور بندر ترکمن به آق قلا یکی از مهم ترین محورهای مواصلاتی استان است که در حال حاضر عملیات تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به میزان ترافیک بالا و عرض کم این محور، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نسبت به تعریض و بهسازی باند جنوبی محور بندرترکمن به آق قلا اقدام کرده است.

ملک ادامه داد: این محور مجموعا  ۳۴ کیلومتر طول دارد و تا کنون تعریض، بهسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از باند جنوبی آن از مبدا بندرترکمن به سمت آق قلا توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان به اتمام رسیده و تعریض و مابقی مسیر در دست اقدام است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد، گفت:  برنامه ریزی های لازم برای بهره برداری بخشی از باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان انجام شده است.

وی در انتها گفت: لازم به ذکر است که این پروژه از مصوبات سفر هیئت دولت به گلستان بوده و یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.