| کد خبر: 261778 |

اختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای محورهای مواصلاتی در گالیکش

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: در این دولت در حوزه راه ها در شهرستان ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

تین نیوز

محمدرضا میرنیا در جمع خبرنگاران اظهارکرد:در دولت سیزدهم پروژه مهم بزرگراه مینودشت - گالیکش - جنگل گلستان پیشرفت خوبی داشته و بر اساس برآورد روز تاکنون مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان در حوزه راه های این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، یک سوم از جاده های اصلی و ترانزیتی استان گلستان به میزان بیش از ۶۰ کیلومتر در حوزه سرزمینی شهرستان گالیکش و حدفاصل پمپ بنزین آدینا تا تونل گلستان واقع شده و بر همین اساس بهسازی، تجهیز و تکمیل این محور شریانی باید بعنوان یک ضرورت و نیاز در دستور کار دستگاه های ذیربط شهرستانی، استانی و ملی قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل و اتمام پروژه بزرگراه ترانزیتی این شهرستان تصریح کرد: یک سوم از جاده های اصلی و ترانزیتی استان به میزان بیش از ۶۰ کیلومتر در حوزه سرزمینی شهرستان گالیکش و حدفاصل پمپ بنزین آدینا تا تونل گلستان واقع شده و بر همین اساس بهسازی، تجهیز و تکمیل این محور شریانی باید بعنوان یک ضرورت و نیاز در دستور کار دستگاه های ذیربط شهرستانی، استانی و ملی قرار گیرد.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: در دولت مردمی و جهادی سیزدهم تا به امروز ۲۵ کیلومتر از این بزرگراه در محدوده ورودی غربی شهرستان و حدفاصل روستای «آق قمیش» تا روستای «ترجنلی» به بهره برداری رسیده و در حال حاضر زیر بار ترافیک قرار دارد.

میرنیا گفت: علاوه بر بخش هایی از این بزرگراه که زیر بار ترافیک رفته، تعداد ۴ دستگاه دوربرگردان نیز در این محور مورد بهره برداری قرار گرفته و عملیات اجرایی در محور مینودشت - گالیکش شامل پل های «قلی تپه» و «اوغان» نیز آغاز شده و بخش هایی از ابنیه آنها اجرا شده است.

وی بیان کرد: بزودی تمهیدات لازم بمنظور ایمن سازی و اجرای روکش آسفالت در محور ورودی شهرستان با هدف خدمت رسانی به مردم اجرایی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.