| کد خبر: 267294 |

نقاط حادثه خیز مسیر زوار اربعین اصلاح می شود

استاندار کرمانشاه گفت: تلاش می شود تا نیمه اول سال آینده تا حد امکان نقاط حادثه خیز باقی مانده در محورهای استان اصلاح و جاده ها برای تردد مردم و زوار ایمن شود.

تین نیوز

محمد طیب صحرایی یکشنبه، یکم بهمن در حاشیه بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از مرز پرویزخان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمادگی برای ایام اربعین سال آینده در مرزهای استان به ویژه مرز خسروی از هم اکنون پیگیری می شود، اظهار کرد: فرصت اربعین را باید با نگاه ترکیبی ببینیم، یعنی هر زیرساختی که فراهم می شود برای سایر ایام سال و برای مردم استان نیز قابل استفاده باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، صحرایی یکی از مهم ترین اقداماتی که در مرزهای استان به ویژه مرز خسروی انجام شد را جداسازی مسیر مسافری و ترانزیتی عنوان کرد و افزود: برای اربعین سال آینده توسعه پارکینگ ها را دنبال می کنیم، به علاوه ترمیم آسفالت محورها نیز به طور مستمر انجام می شود.

به گفته استاندار کرمانشاه، تلاش می شود تا نیمه اول سال آینده تا حد امکان نقاط حادثه خیز باقی مانده در محورهای استان اصلاح و جاده ها برای تردد مردم و زوار ایمن شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تسریع در عملیات اجرایی بهسازی فرودگاه کرمانشاه، از این ظرفیت نیز برای اربعین سال آینده استفاده شود.

صحرایی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در کنار ابعاد اقتصادی مرزها، آسیب زدایی از مرزها نیز در دستور کار است، یکی از مهم ترین این آسیب ها را قاچاق سوخت دانست که مقابله با آن با جدیت آغاز شده است.

وی از اقدامات و مصوبات خوب دو ماه گذشته در خصوص مقابله با قاچاق سوخت در مرزها یاد کرد که اجرای طرح «فول باک» از این دست بود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: مقابله با قاچاق سوخت در سطوح مختلف توزیع، انتقال و خروج از مرزها پیگیری می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.