| کد خبر: 263586 |

نصب ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۷ ماه سال جاری، ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.

تین نیوز

رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۷ ماه سال جاری، ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پیمان تدرو رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در جهت ارتقای سطح ایمنی، کاهش سوانح جاده ای و مشخص شدن حریم جاده ها طی ۷ ماه سال جاری، ۳۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.  

وی افزود: یکی از اقدامات لازم برای ایمنی محورهای مواصلاتی استان مخصوصاً محورهای پرتردد و نقاط پرتگاهی؛ نصب نیوجرسی است که معمولا" بصورت نیوجرسی مفصلی بتنی در رفیوژ میانی برای جداسازی ترافیک رفت و برگشت و نیز جلوگیری از واژگونی در پیچ های خطرناک و نقاطی که اختلاف سطح جاده با منطقه حریم راه زیاد هست نصب می شود.  

تِدرو عنوان کرد: طی ۷ ماهه سال جاری در بیش از ۷۰ کیلومتر، از گاردریل های محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه؛ عملیات نگهداری، ترفیع، تعمیر و نوکوبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز بسیار زیاد جاده ها به حفاظ های ایمنی و درراستای صرفه جویی و استفاده از گاردریل های صدمه دیده؛ بازسازی و تعمیر گاردریل های آسیب دیده بطور مستمر در دستور کار قرار دارد و انجام می شود.

رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره ایمن سازی گاردریل و نیوجرسی ها گفت: طی ۷ ماهه سال جاری، ۱۰ هزار عدد تودلی، گل گارد و مسیرنما بر روی نیوجرسی و گاردریل ها نصب و ۱۸۰ مورد ایمن سازی سرگاردیل و نیوجرسی ها نیز انجام شده است.  

پیمان تِدرو در پایان افزود: با توجه به بودجه تخصیص یافته و بر حسب اولویت بندی ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با جدیت توسط این اداره در حال پیگیری و انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.