| کد خبر: 259820 |

احداث دهکده لجستیک کرمانشاه اشتغالزایی و درآمدزایی در استان را به همراه دارد

سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آثار مثبت اجرای طرح لجستیک استان در جذب سرمایه‌گذار، اشتغالزایی و پیرو آن درآمدزایی خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آثار مثبت اجرای طرح لجستیک استان در جذب سرمایه گذار، اشتغالزایی و پیرو آن درآمدزایی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گفت: با پیگیری های صورت گرفته در استان و نهایی شدن مطالعات لازم در نهمین نشست ستاد مراکز لجستیک کشور، احداث دهکده در استان مورد تایید قرار گرفت.

الماسی گفت: در این نشست با حضور افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر و رئیس این ستاد، میرزا حسین مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل های حمل و نقل و دبیرخانه ستاد، مدیران و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و دیگر اعضای مربوطه موضوع احداث دهکده لجستیک، پس از بحث و تبادل نظر و ارائه مطالعات صورت گرفته توسط مشاور اراضی مورد نظر جهت ایجاد این طرح مورد تایید واقع شد.

وی تصریح کرد: در ادامه مقرر شد استانداری کرمانشاه با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و اداره کل راه و شهرسازی استان تاییدیه شورای برنامه ریزی استان و فازبندی طرح را جهت بررسی در نشست آتی ستاد مراکز لجستیک کشور و انجام اقدامات بعدی به منظور جذب سرمایه گذار به دبیرخانه ارسال کنند.

گفتنی است اجرای طرح دهکده لجستیک کرمانشاه می تواند نقش بسزایی در جذب سرمایه گذار، ایجاد اشتغال و همچنین افزایش درآمدزایی در استان را به همراه داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خطیب 0 0

    لجستیکی که تحت حمایت بی منت دولت،،وباکیفیت واستانداردباشدآرزوی رانندگان است،،آیااین کیس حمل ونقل،،به این سمت وسوی میرود؟یاراننده وماشین بی کیفیت چینی وزخم بی دوای وام های پرسودبردل مردم؟