| کد خبر: 254766 |

کلیه محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از باز بودن همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: کلیه محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبرز کرمی گفت: با توجه به بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته نیروهای راهداری در آماده باش کامل بودند و هرگونه ریزش برداری و آب‌گرفتگی را سریعاً رفع کرده اند.

وی گفت: بارش باران در محور کرمانشاه به کوزران باعث آسیب دیدگی پل راه روستایی بیدگل شده است و میزان خسارت وارد در حال برسی و ایمن سازی محور هستیم.

کرمی عنوان کرد: در محور حمیل به ایلام بین تونل ۱ و ۲ آب‌گرفتگی و در محور اسلام‌آبادغرب به دالاهو روستای خسرو آباد نیز آب‌گرفتگی به وجود آمده بود که با تلاش راهداران شهرستان اسلام آبادغرب رفع و تردد درحال انجام است.

وی درباره محورهای مواصلاتی شهرستان گیلانغرب گفت: محور فرعی سه‌راهی زرنه روستای چم سورگ، پل دو دهنه ۱۰ متری در حال بررسی میزان آسیب دیدگی است، محور گیلانغرب به حیدریه روستای خاویر آسیب دیدگی پل ۱۰ متری گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره محورهای حوزه اورامانات گفت: در شهرستان پاوه محور باینگان به مرخیل ریزش کوه داشتیم و عملیات ریزش برداری درحال انجام است، در شهرستان جوانرود محور جوانرود به پلنگانه راه روستایی عایشه دول شاهد آب‌گرفتگی سطح راه بودیم که پس از قطع بارش، این محور بازگشایی شده و در شهرستان روانسر محور روانسر به پاوه هم آب‌گرفتگی سطح راه داشته ایم که عملیات بازگشایی انجام شده است و هیچ یک از محورهای روستایی و فرعی مسدودی نداریم.

فریبرز کرمی در پایان از همشهریان خواست، قبل از آغاز سفرهای جاده ای با تماس با سامانه ۱۴۱ می توانند از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.