| کد خبر: 268384 |

عملیات ریزش برداری از ۳۴ مقطع در کردستان انجام شد

ریزش برداری ۳۴ مقطع در ۲۱ مرتبه نیز از دیگر اقدامات راهداری استان در شبانه روز گذشته بود.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با اشاره به ۱۵ مورد کمک و رهاسازی به خودروهای گرفتار در برف گفت: ریزش برداری ۳۴ مقطع در ۲۱ مرتبه نیز از دیگر اقدامات راهداری استان در شبانه روز گذشته بود.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی صلاح الدین محمدی اظهار کرد: از شب گذشته در برخی محورهای مواصلاتی استان از جمله دیواندره - سقز و مریوان- سقز بارش شدید برف داشتیم و موجب اختلال در تردد شده بود که با تلاش راهداران مشکلات برطرف شده و در حال حاضر تردد برقرار است.

وی با بیان اینکه اکنون در تمامی محورهای مواصلاتی استان تردد به آسانی و بدون زنجیر چرخ جریان دارد، گفت: همکاران جهت انجام عملیات برفروبی و امدادرسانی در محورها حضور دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان در ادامه از برفروبی ۸۲۱ کیلومتر باند برفروبی از محورهای شریانی و غیرشریانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این عملیات با استفاده از ظرفیت ۷۳ دستگاه ماشین آلات و ۱۲۷ نیروی راهداری صورت گرفت.

محمدی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۱۵ مورد کمک و رهاسازی به خودرو های گرفتار در برف انجام شد، یادآور شد: ریزش برداری ۳۴ مقطع در ۲۱ مرتبه نیز از دیگر اقدامات عملیات برفروبی ۲۴ ساعت گذشته بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.