| کد خبر: 267536 |

بیش از ۱۱ هزار کیلومتر برفروبی در کردستان انجام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ هزار و ۵۲۴ کیلومتر باند از جاده های استان برفروبی شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ هزار و ۵۲۴ کیلومتر باند از جاده های استان برفروبی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران در محورهای استان نیروهای راهداری با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات در محورها مشغول امدادرسانی به ماشین ها و مسافران هستند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در محورهای شریانی استان ۱۰ هزار و ۷۲۵ کیلومتر برف روبی انجام شد، گفت: این میزان برف روبی توسط ۲۵۱ نفر از نیروهای راهداری و با استفاده از ۱۴۵ دستگاه ماشین آلات انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان میزان شن و نمک مصرفی در این برف روبی را هزار و ۷۳۷ تن اعلام کرد و افزود: در این بازه زمانی همچنین ۷۹۹ کیلومتر برف روبی با استفاده از ۳۷ دستگاه ماشین آلات توسط ۵۱ نفر از نیروهای راهداری در محورهای غیر شریانی استان انجام شد.

براساس آمارها در جاده های استان کردستان ۱۶ منطقه کولاک گیر و بهمن خیز و همچنین ۲۳ گردنه وجود دارد که خدمات دهی در این مناطق راهداری را در زمستان با مشکلات فراوانی مواجه می کند لذا احداث راهدارخانه می تواند ارائه خدمات در این ایام را تسریع و تسهیل کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.