| کد خبر: 262397 |

ثبت بیش از ۷۳ میلیون تردد در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز مدیریت راه های استان گفت: در ۶ ماه سال جاری ۷۳میلیون ۵۲۶ هزار و ۵۶۸ تردد در استان ثبت شده است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های استان گفت: در ۶ ماه سال جاری ۷۳میلیون ۵۲۶ هزار و ۵۶۸ تردد در استان ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، لاله اشرفی گفت: در ۶ ماه سال جاری ۷۳میلیون ۵۲۶ هزار و ۵۶۸ تردد در استان ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های چهارمحال و بختیاری افزود: ۷ میلیون ۹۰۰ هزار و ۶۵۹ خودرو از این تعداد وارد استان شدند و ۷ میلیون ۷۹۶ هزار و ۵۸۳ خودرو از استان خارج شدند.

وی با بیان اینکه پرترددترین محور استان در این مدت شهرکرد - فرخشهر بود، ادامه داد: ساعت اوج تردد در این ایام از ۱۹الی۱۷ ثبت شده است.

اشرفی توضیح داد: کل تماس های گرفته شده با شماره ۱۴۱سامانه ۵ هزار و ۱۲۰ تماس اعلام شده که مسافران از این طریق از وضیعت راه ها، ترافیک و وضعیت جاده و مشکلات باخبر شدند. رئیس مرکز مدیریت راه های استان گفت: آمار تردد در مدت مشابه سال گذشته نیز ۷۲ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۱۷۲ خودرو ثبت شده است که نسبت به آمار امسال کمتر است.

وی اظهار کرد: با توجه به فصل بارندگی ها و کاهش دما در استان از مسافرین و هم استانی ها درخواست می شود به نکات ایمنی و تجهیزات ایمنی از جمله ( پتو، زنجیر چرخ وسالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و ....) در خودروهای خود اطمینان حاصل نمایند و بعد اقدام به مسافرت کنید .

به گفته رییس مرکز مدیریت راه های استان کاربران جاده ای می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های این اداره کل ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه ها، شرایط جوی، حوزه حمل ونقل، راه های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، مشکلات راه ها و امثالهم، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز ثبت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.