| کد خبر: 150337 |

سرپرست استانداری خبر داد:

آشکارسازی و اصلاح 160 نقطه حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: 160 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان طی سه سال گذشته آشکارسازی و اصلاح شد.

تین نیوز

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: 160 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان طی سه سال گذشته آشکارسازی و اصلاح شد.

به گزارش ایسنا، گودرز امیری 18 مهرماه در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه کاهش تصادفات در چهارمحال و بختیاری نیازمند فرهنگ‌سازی در حوزه حمل و نقل است، اظهار کرد: باید در زمینه حمل و نقل فرهنگ‌سازی شده و تلاش شود که رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی افزود: طی سه سال گذشته160 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان آشکارسازی و اصلاح شد ولی همچنان 900 نقطه حادثه‌خیز دیگر در استان وجود دارد که باید نسبت به اصلاح و رفع مشکلات‌ آن‌ها اقدام کرد.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بسیاری از تصادفات در استان به دلیل عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجموع تصادفات رانندگی در استان طی سال‌های اخیر 15 درصد کاهش داشته است، افزود: این استان مقام دوم کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای را در این سال‌ها کسب کرد.

امیری افزود: ظرف سه ماه گذشته حدود 34 دوربین سرعت‌سنج و ثبت تخلف در نقاط حادثه‌خیز استان نصب شد.

وی افزود: روشنایی تونل الغدیر در مسیر ارتباطی بروجن به لردگان نیز از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در ایمنی بخشی راه‌های این استان است.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: دو گروه اورژانس و هلال احمر در امداد و نجات جاده‌ای نقش اساسی دارند.

وی با اشاره به لزوم تهیه طرح جامع ترافیکی در شهرهای استان، گفت: در این طرح که توسط شهرداری‌های هر شهر تهیه می‌شود باید مسائل مربوط به حمل و نقل عمومی، نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و راه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

امیری توسعه جاده‌های استان از یکی از اهداف اصلی دولت دانست و گفت: پیش از دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختیاری تنها 110 کیلومتر بزرگراه وجود داشت اما در حال حاضر بزرگراه‌های استان به 320 کیلومتر افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها از جمله جاده‌های استان زمینه‌ساز توسعه دیگر بخش‌ها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.