| کد خبر: 269746 |

مولدسازی دستور کار مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سال جدید است

وزیر راه و شهرسازی از تمامی معاونان خود خواست تا در سال ۱۴۰۳ مولدسازی را در دستور کار خود قرار دهند و در تامین مالی پروژه ها از مولدسازی بهره لازم را ببرند.

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی از تمامی معاونان خود خواست تا در سال ۱۴۰۳ مولدسازی را در دستور کار خود قرار دهند و در تامین مالی پروژه ها از مولدسازی بهره لازم را ببرند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عصر امروز ۲۸ اسفند با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی آخرین جلسه شورای معاونین وزارتخانه در ساختمان دادمان تشکیل شد.

در این نشست تمامی معاونین به تشریح عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ و تشریح برنامه های سال ۱۴۰۳ پرداختند.

بذرپاش در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از معاونان خود در تمامی بخش ها بر ایفای تعهدات در سال پیش رو در تمامی حوزه های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی تاکید کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن و به ویژه در تامین زمین پیشتازی قابل توجهی داشت. در ساخت مسکن نیز هم اکنون به رقم دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی رسیده ایم که با احتساب مسکن روستایی تعداد واحدهای در حال احداث به ۳ میلیون واحد می رسد.

وی فعالیت های حوزه حمل و نقل و توسعه ترانزیت را در بخش های معاونت حمل و نقل و سایر شرکت ها و سازمان های وزارتخانه مناسب ارزیابی کرد و بر رفع موانع برای تسریع در کلان پروژه های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی دولت سیزدهم تاکید کرد.

عضو کابینه دولت سیزدهم از تمامی معاونان خود خواست تا در سال آینده فعالیت های خود را برای خدمات رسانی و توسعه زیرساخت های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی تقویت کنند.

وی با یادآوری اینکه سال آینده سال پایانی دولت سیزدهم است بر سرعت بخشی برای جبران کاستی ها و اتمام کارهای نیمه تمام تاکید کرد.

تقویت ارتباط با رسانه ها در سال آینده

این مقام مسئول ارتباط رسانه ای و خبری تمامی بخش های وزارت راه و شهرسازی را برای تشریح عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی قابل تقدیر دانست و گفت: سال آینده باید ارتباط با رسانه ها بیش از گذشته باشد، زیرا حوزه های تحت مسئولیت وزارت راه و شهرسازی حوزه های پرمخاطره و حائز اهمیت برای مردم است و باید اخبار این حوزه به خوبی اطلاع عموم مردم برسد.

ایجاد شهرهای ساحلی رنسانس شهرسازی است

بذرپاش تصریح کرد:  الحاق حدود ۷۰۰۰ هکتار به محدوده شهرها برای ساخت مسکن یکی از اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم است. همچنین ایجاد شهرهای ساحلی و تحقق این طرح مهم در دولت سیزدهم تبدیل به یکی از رنسانس های شهرسازی می شود.

ناوگان حمل و نقلی توسعه می یابد

وی توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقلی را در تمامی بخش ها از مطالبات مردم عنوان کرد و بر اجرای این مهم برای توسعه کشور و رضایتمندی مردم در سال پیش رو تاکید کرد.

مشکلات حقوقی و معیشتی کارکنان رفع می شود

بذرپاش تقویت روابط انسانی درون سازمانی را از دیگر دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دوران مسئولیت خود برشمرد و افزود: رفع مشکلات حقوقی  برخی از نیروی انسانی شاغل در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در برنامه است.

تامین مالی پروژه ها با مولدسازی انجام شود

وزیر راه و شهرسازی از تمامی معاونان خود خواست تا در سال ۱۴۰۳ مولدسازی را در دستور کار خود قرار دهند و در تامین مالی پروژه ها از مولدسازی بهره لازم را ببرند.

رشد تولید مسکن به مثبت ۴.۸ رسید

بذرپاش با بیان اینکه در ۹ ماهه ۱۴۰۲ در بخش تولید مسکن با اعلام بانک مرکزی رشد این بخش به مثبت ۴.۸ رسید، گفت: تکمیل ۱۲۴ هزار واحد مسکن مهر از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون آمار قابل توجهی است و تا پایان دولت باقیمانده های مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

وزارتخانه راه و شهرسازی وزارتخانه امیدآفرین در کشور است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه ای امیدآفرین به شمار می رود، گفت: افزودن چندین فروند هواپیما، واگذاری زمین برای احداث مسکن، تولید مسکن، ارتقا و بهسازی راه ها و دیگر اقدامات، سبب امیدآفرینی در بین مردم می شود که باید در این کار برای سال آینده با نیروی بیشتری پیش برویم.

شورای فرهنگی سازمان ها و شرکت های تابعه تشکیل شود

بذرپاش بر تشکیل شورای فرهنگی سازمان ها و شرکت های تابعه وزارتخانه تاکید کرد و گفت: تشکیل شورای فرهنگی سازمان ها در کنار دیگر اقدامات تخصصی این وزارتخانه حائز اهمیت است و تمامی بخش ها بر انجام آن تمام داشته باشند.

بذرپاش با اعلام اینکه دبیرخانه ها و ستاد ترانزیت، لجستیک و اقتصاد دریا محور در ستاد وزارت راه و شهرسازی فعالیت خود را ادامه می دهد، گفت: تمامی این اقدامات حاکی از نقش های ملی و وزارت راه و شهرسازی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم 1 1

    محوطه انبارهای وزارتخانه ها و سازمانها و شرکتهای دولتی مملو از اقلام و ماشین آلات و خودروهای مستعمل است که فروش همین ضایعات ارزشمند رقم قابل توجهی در این وانفسای بودجه میباشد فقط عزم و همت و پیگیری مسئولان مربوطه را میطلبد

  • ناشناس 3 0

    هزار وعده خوبان یکی وفا نشود

  • حسینی 5 0

    تا ساختار وزارت راه و شهرسازی اصلاح نشود و بخش حمل و نقل از مسکن تفکیک نشود،
    کار همچنان سخت و بسیاری از اهداف دست یافتنی نخواهد بود