| کد خبر: 268355 |

توافق برای نوسازی ناوگان‌ حمل ونقل ریلی با وزارت صمت

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امضای توافق نامه با وزارت صمت برای نوسازی ناوگان حمل ونقل ریلی در هفته گذشته، گفت: گردشگری و حمل و نقل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امضای توافق نامه با وزارت صمت برای نوسازی ناوگان حمل ونقل ریلی در هفته گذشته، گفت: گردشگری و حمل و نقل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل  از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش عصر امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید  کرد و در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: گردشگری و حمل و نقل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و تامین زیرساخت های راه ، ارتباط مستقیمی با رونق گردشگری در تمامی سطوح دارد و خوشبختانه در دو سال اخیر در حوزه گردشگری رشد خوبی داشتیم از این رو نیازمند تقویت ناوگان های هوایی، دریایی و ریلی هستیم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: هفته گذشته برای تقویت ناوگان حمل ونقل با وزیر صمت توافق نامه ای امضا کردیم و در این باره قرار است در حوزه ریلی همکاری جدیدی داشته باشیم.

وی افزود: ما اعتقاد داریم باید سفرها تسهیل شود و  دسترسی ها به امکانات سفر آسان تر و عادلانه تر شود.

بذرپاش گفت: معرفی جاذبه های گردشگری در آزادراه ها و جاده های کشور یکی از موضوعاتی است که آن را دنبال می کنیم و در این باره تسهیلاتی را نیز در نظر خواهیم گرفت.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تعامل بسیار خوبی داریم که این تعاملات به صورت جدی تر دنبال می شود.

او افزود: بهسازی راه ها برای دسترسی بهتر به مراکز گردشگری و اماکن فرهنگی تاریخی یکی دیگر از محورهای همکاری با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است. چرا که ایران سرشار از ظرفیت های گردشگری و فرهنگی و تاریخی است که موجب موباهات و افتخار است.

وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور در غرفه های مختلف با مدیران ، فعالان حوزه گردشگری دیدار و گفت و گو کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.