| کد خبر: 263564 |

حمل رایگان بار برای کمک‌ به زلزله‌ زدگان افغانستان

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی از حمل رایگان بار برای کمک به زلزله زدگان افغانستان توسط شرکت کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان که از اعضای موثر انجمن خیرین راه و ترابریاست، خبر داد.

تین نیوز

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی از حمل رایگان بار برای کمک به زلزله زدگان افغانستان توسط شرکت کنسرسیوم  توسعه ریلی افغانستان که از اعضای موثر انجمن خیرین راه و ترابریاست، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید حسین میر شفیع نماینده و مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی  گفت: یکی از اعضای موثر انجمن خیرین راه و ترابری که در حوزه افغانستان فعالیت دارند شرکت کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان است.

میرشفیع افزود: در جلسه ای که اخیرا برگزار شد، هیئت مدیره این انجمن مصوب کردند که همه بارهایی که به مقصد هرات افغانستان چه از طریق مجامع بین المللی چه از طریق نهادهای امدادی جمهوری اسلامی ایران و خیرین سایر کشورها اعطا شود، به صورت رایگان حمل شود و هزینه ای دریافت نشود.

وی ادامه داد: در هرات زلزله بالای ۶.۳ ریشتری رخ داد و خسارت بسیار بزرگی پدید آمد که روستاهای منطقه حوریان و خود هرات  تخریب شدند و تعداد کشته ها بسیار بود.

به گفته میرشفیع با توجه به وجود فصل سرما، امکانات سکونت فوری و وسایل گرمایشی نیاز است.

وی ادامه داد: دعوت می کنیم خیرین کمک کنند تا بتوانند امکانات سکونتی را برای زلزله زدگان افغانستان تأمین کنند که در این راستا این کنسرسیوم حمل رایگان بارها به مقصد هرات را تقبل کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.