| کد خبر: 143561 |

◄ توجه به برنامه ششم توسعه، اولویت پیش روی وزارت راه و شهرسازی

وبلاگ عباس آخوندی-نحوه رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم بسیار مناسب و با دقت انجام گرفت و مباحث طرح شده در کمیسیون‌ها کارشناسانه بود و باعث شد که تعامل بسیار خوبی ایجاد شود. به این نحوه رسیدگی به صلاحیت وزرا نه‌تنها به کار دولت و مجلس می‌آید بلکه باعث می‌شود که مردم به تصمیماتی که دولت و مجلس اتخاذ می‌کنند، اعتماد کنند.

تین نیوز

وبلاگ عباس آخوندی-نحوه رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم بسیار مناسب و با دقت انجام گرفت و مباحث طرح شده در کمیسیون‌ها کارشناسانه بود و باعث شد که تعامل بسیار خوبی ایجاد شود. به  این نحوه رسیدگی به صلاحیت وزرا نه‌تنها به کار دولت و مجلس می‌آید بلکه باعث می‌شود که مردم به تصمیماتی که دولت و مجلس اتخاذ می‌کنند، اعتماد کنند.

اصلی‌ترین اولویت پیش روی وزارت راه و شهرسازی توجه به برنامه ششم توسعه است.

در حوزه مسکن اصلی‌ترین مساله رسیدگی به چهار گروه اولویت‌دار است. نخستین گروه حاشیه‌نشینان با حدود 11 میلیون نفر جمعیت و گروه دوم ساکنان بافت‌های فرسوده با حدوده هشت میلیون نفر جمعیت هستند. همچنین خانه‌اولی‌ها و گروه‌های کم‌درآمد از دیگر گروه‌های اولویت‌داری هستند که باید در بخش مسکن به وضعیت آنها سامان داده شود.

 در حوزه حمل و نقل علاوه بر توجه به بخش ناوگان هوایی، زمینی و ریلی موضوع تبدیل حمل‌ونقل از خودرومحور به ریل‌پایه از جمله دیگر اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است.

 باید وضعیت ریل را در شرایطی قرار دهیم که بتوانند در کشور با خودرو رقابت کنند.

 

عباس آخوندی

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.