| کد خبر: 33771 |

پروازهای حج عمره فرودگاه زنجان از ۲۶ آذر ماه آغاز می‌شود

تین نیوز | مدیر حج و زیارت استان زنجان زمان آغاز پروازهای حج عمره از ایستگاه پروازی زنجان را 26 آذر ماه جاری اعلام کرد و گفت: این پروازها تا 16 اسفند ماه سال جاری ادامه می‌یابد.
 
فرامرز بابایی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای اعزام حجاج عمره از طریق ایستگاه پروازی زنجان اظهار داشت: بر اساس این برنامه‌ریزی در مرحله نخست این پروازها 4 هزار و 556 نفر به حج عمره اعزام می‌شوند.
 
وی زمان آغاز پروازهای حج عمره از ایستگاه پروازی زنجان را 26 آذر ماه جاری اعلام و اضافه کرد: این پروازها تا 16 اسفند ماه سال جاری ادامه می‌یابد.
 
مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه زائران حج عمره در مرحله نخست در قالب 34 کاروان به عربستان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این حجاج با 17 پرواز یعنی دو کاروان در یک پرواز سفر می‌کنند.
 
این مسئول ادامه داد: از زمان آغاز پروازهای حج عمره، هر پنج روز یک پرواز از فرودگاه زنجان انجام می‌شود.
 
بابایی مقصد و مبدأ پروازهای حجاج زنجان را به هنگام رفت و برگشت، جده عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه سفر زائران حج عمره زنجان در دو گرید انجام می‌شود، افزود: این گریدها در 3 د قیمت یک میلیون و 917 هزار و 400 تومان و 3 الف با قیمت 2 میلیون و 34 هزار و 900 تومان برنامه‌ریزی شده و حجاج بر اساس ثبت‌نام به عمل آمده در این گریدها اعزام می‌شوند.
 
مدیر حج و زیارت استان زنجان زمان آغاز ثبت‌نام مرحله دوم حج عمره را بهمن‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: تعداد زائران و زمان انجام سفرهای مرحله دوم نیز بهمن‌ ماه امسال اعلام و برنامه‌ریزی می‌شود.
 
این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد دلیل عدم انجام پروازها به مدینه گفت: این مسئله مربوط به برنامه‌ریزی‌های پروازی است.
 
رضایتمندی مردم زنجان از ایستگاه پروازی شدن فرودگاه زنجان برای حج
شایان ذکر است، پروازهای حج تمتع فرودگاه زنجان به مدینه برنامه‌ریزی شده بود که رضایتمندی قابل توجهی را در بین حجاج به وجود آورد.
 
ایستگاه پروازی‌ شدن فرودگاه زنجان رضایتمندی مردم استان را در پی داشته، چراکه سفر به تهران و معطلی‌های چندین ساعته در مسیر و فرودگاه، مشکلات عدیده‌ای را برای آنها به وجود می‌آورد. از این رو با راه‌اندازی پروازهای حج از فرودگاه زنجان، زائران در کوتاه‌ترین زمان حتی در برخی موارد 45 دقیقه بعد از فرود هواپیما به منزل خود مراجعه می‌کنند و این تسهیلات حتی برخی کمبود امکانات را در فرودگاه زنجان بی‌اهمیت کرده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.