| کد خبر: 25040 |

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه ها در گفتگو با تین نیوز عنوان کرد:

◄ انتقال بار حجاج توسط شرکت پست، منتفی شد / روال گذشته، طی می شود

تین نیوز | سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه ها گفت: بار زائران در فرودگاه امام خمینی تحویل خواهد شد.

منوچهر سپاسی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با تاکید بر اینکه بار زائران در فرودگاه امام خمینی تحویل می شود گفت: اگرچه شرکت فرودگاه ها طرحی ارائه داده بود که توسط آن بار زائران هنگام بازگشت توسط شرکت پست به منزل شان ارسال شود، و هزینه های مربوط به آن را تقبل کرده بود، اما از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد که امسال نیز همانند سال های گذشته بار زائران تحویل خودشان شده و روال سابق طی شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرکت فرودگاه ها شرایط لازم برای اجرایی شدن این طرح فراهم شده بود، گفت: حتی روی بار حجاج بارکدهایی چسبانده شده بود تا فرآیند انتقال، توسط شرکت پست انجام شود، اما براساس تصمیم سازمان حج و زیارت این موضوع منتفی شد.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه ها، درباره علت اجرا نشدن طرح انتقال بار حجاج توسط شرکت پست گفت: از نظر ما شرایط فراهم بود.

در این راستا روز پنجشنبه (17 مهر) رئیس سازمان حج و زیارت، گفت: طرحی وجود داشت که بار زائر در تهران از طریق پست به در منازل آن‌ها منتقل شود، اما بررسی‌های کارشناسی ما را به این نتیجه رساند که امسال ممکن است این‌کار دارای آسیب‌هایی باشد، لذا بار زائران در فرودگاه امام خمینی تحویل خواهد شد.

جزئیات عملیات بازگشت حجاج
سپاسی به عملیات بازگشت حجاج اشاره کرد و گفت: اولین كاروان حجاج ایرانی هفدهم مهر و آخرین كاروان، ششم آبان به كشور باز می گردند. عملیات بازگشت 64 هزار زائر، 183 پرواز توسط سه شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماهان و عربستان سعودی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: از روز پنجشنبه که عملیات بازگشت حجاج آغاز شده تاکنون، پروازها منظم و تاخیر چندانی گزارش نشده است.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه ها، با اشاره به اینکه نخستین پرواز بازگشت حجاج به ایران ظهر روز پنج‌شنبه از جده به مقصد تهران انجام شد، گفت: فرودگاه های امام، همدان، و زنجان، برای نخستین بار میزبان پروازهای برگشت حجاج هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • افشاگر 0 0

    واقعا خنده داره وزیر این مطلب را به عنوان یک برگ برنده اعلام کرده بود و به خود می بالید اما اکنون شاهد خلف وعده مجدد مسئولین هستیم البته ما به این پر گویی ها عادت کردیم و وعده های آینده آنها نیز باور نخواهد شد یاد داستان چوپان دروغگو افتادم!

  • علی 0 0

    امروز برای استقبال از حاجی به فرودگاه امام رفتم و با کمال تعجب دیدم مردم و مستقبلین در خیابان بیرون درب پروازهای خروجی منتظر حاجی خود هستند اول فکر کردم مشکلی پیش آمده ولی با کمی پرس و جو متوجه شدم که همین خیابان سالن ترمینال است و باید در این هوا و با وزش باد و گرد و خاک منتظر حاجی شویم نا خوآگاه به یاد حرفها و سخنرانی های وزیر راه و شهر سازی و رفقایش افتادم که حقوق شهروندی و چنین و چنان، ترمینال حجاج و چنین و چنان، و ارسال بار حجاج به درب منازلشان و چنین و چنان و هزار حرف و فقط حرف … از آنجا عکس هم تهیه کردم که اگر بخواهید و یک مطلب جداگانه با این عنوان بگذارید تقدیمتان می کنم

  • احمدپور 0 0

    با سلام در همه فرودگاهها که ترمینال حج دارند بدلیل کثرت مستقبیلین أجازه ورود به ترمینال به ایشان داده نمی شود و مستقبیلین یا در خارج ترمینال و یا در برخی جاها سالنهای مستقبیلین منتظر حاجی خود می شوند، ارسال بار به درب منازل را نیز سازمان حج مخالفت کرده است چرا که حجاج ترجیح می دهند جامدان خود راهمراه خود به منزل ببرند،

  • علیزاده 0 0

    واقعا انتقال پروازهای حج از مهرآباد شجاعت بینظری می خواست که فقط ایلخانی از ان برخوردار بود. یادمان نرفته موقع بپروازهای حج در مهراباد ترافیک و … چه بلایی سرمردم می اورد